7 ویژگی یک مایکروفر مناسب چه نوع مایکروفری بخرم؟



1- تعداد اعضای خانواده

اندازه خانواده و تعداد اعضای خانواده تعیین کننده نوع و ظرفیت مایکروویو مورد نیاز شما برای خرید است. ظرفیت مایکروویو بسته به اندازه خانواده می تواند کوچک یا بزرگ باشد.

با افزایش ظرفیت، قیمت نیز افزایش می یابد، اما اگر تعداد خانواده و سطح مصرف شما زیاد است، باید یک مایکروویو با حداقل ظرفیت 28 لیتر یا بیشتر انتخاب کنید. این بدان معناست که شما به راحتی قادر خواهید بود ظروف بیشتری را بدون هیچ مشکلی در مایکروویو قرار دهید.

2- نیازهای آشپزی شما

هدف و تمایل شما به استفاده از مایکروفر عامل مهمی در انتخاب آن است. انواع مختلفی از مایکروویو در بازار موجود است:

● اولین آنها یک گریل با اجاق مایکروویو است. برای کباب کردن ساندویچ و سبزیجات استفاده می شود. این نوع مایکروویو فقط گرمایش و کباب کردن معمولی را انجام می دهد.

● نوع دوم مایکروفر زیره ای است که برای پخت و پز و گرم کردن مجدد استفاده می شود. نماینده بوش در ایران

● نوع سوم شامل مایکروویو کانوکشن مناسب برای پخت کیک و انواع غذاها می باشد. بسته به استفاده نهایی از مایکروفر، می توانید مناسب را انتخاب کنید.

اجاق های مایکروویو کوپرزبرگ دارای 11 برنامه پخت خودکار و 3 تنظیم ذخیره سازی برای تنظیمات مورد نظر هستند.

همچنین مجهز به سینی چرخان و 2 صفحه گریل بلند و کوتاه هستند.

3- مصرف برق مایکروفر

بسته به ویژگی ها و ظرفیت، برخی از مایکروویوها انرژی بیشتری مصرف می کنند. همه اجاق‌های مایکروویو دارای تنظیم قدرت هستند تا ولتاژ بالا نگیرند. بنابراین، اگر مایکروویو با مصرف انرژی می‌خواهید، همیشه باید بهترین مایکروفر را انتخاب کنید که حداکثر بازدهی را با حداقل مصرف انرژی داشته باشد.

4- صفحه کنترل پنل مایکروفر

انواع مختلفی از کنترل پنل ها در مایکروفر وجود دارد. از آنجایی که این یک ویژگی مهم برای استفاده بدون مشکل است، همیشه باید در نظر داشته باشید که آیا اجاق دارای صفحه کنترل لمسی یا دکمه های مکانیکی است.

5- برنامه های پخت خودکار در مایکروفر

زندگی مدرن نیازمند راه حل های مدرن است. در چنین مواقعی برای صرفه جویی در وقت و انرژی همیشه توصیه می شود از گزینه های پخت خودکار استفاده کنید.

برای این منظور، برخی از اجاق های مایکروویو با عملکرد پخت خودکار باید نسبت به سایر اجاق های معمولی انتخاب شوند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و برای همه افراد پرمشغله ای که زمان پخت و پز خود را ندارند عالی است.

6- قفل کودک مایکروویو

مایکروویو می تواند برای کودکان زیر 10 سال بسیار خطرناک باشد. به همین دلیل خرید مایکروفر قفل دار برای کودکان توصیه می شود.

اساساً بازی کودک با مایکروویو می تواند باعث تصادف بزرگ شود. بنابراین هنگام انتخاب مایکروفر باید به قفل کودک توجه کنید.

7- گارانتی و خدمات نمایندگی تعمیر مایکروویو بوش

هنگام دریافت خدمات یا حل مشکلات احتمالی پس از خرید محصول، خدمات مشتری جنبه بسیار مهمی است. وقتی صحبت از خدمات سریع می شود، همیشه باید بررسی کنید که آیا برندی که انتخاب می کنید قابل اعتماد است یا خیر.

در چنین مواردی، باید به خدمات پس از فروش مناسب دسترسی داشته باشید و گزینه های گارانتی اضافی را برای افزایش عمر دستگاه خود انتخاب کنید.


[ بازدید : 2412 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 18 مهر 1402 ] [ 8:44 ] [ رادیو آنلاین ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر