طالبان به مناسبت عید فطر اعلام آتش بس کرد


به نقل از خبرگزاری صداوسیما از خبرگزاری فرانسه، طالبان در بیانیه‌ای از سه روز آتش بس به مناسبت عید فطر خبر داد.

ذبیح‌اله مجاهد سخنگوی طالبان در بیانیه‌ای اعلام کرد که به همه نیرو‌های این گروه دستور داد شده است که از روز اول تا روز سوم عید سعید فطر در همه کشور در برابر دشمن هرگونه عملیات‌های نظامی شان را متوقف کنند.

در بیانیه طالبان آمده است به خاطر اینکه امسال بازهم در شب و روز‌های عید سعید فطر، فضای امن و اعتماد را برای شهروندان افغان مساعد و هموطنان عید را با آرامی و اطمینان تجلیل کنند، به همه افراد این گروه دستور داده شده اسات که از روز اول تا روز سوم عیدفطر در تمام مناطق افغانستان در برابر دشمن هرگونه عملیات تعرضی شان را متوقف کنند.

سخنگوی طالبان در ادامه این بیانیه اعلام کرد اگر در این سه روز از سوی دشمن به شما تعرض یا حمله شد، از خود و مناطق خود به جدیت نگه‌داری و دفاع کنید. نیرو‌های طالبان به مناطق دشمن نروند و به افراد وابسته به دشمن هم اجازه ندهند که به مناطق آن‌ها بیایند.

دولت افغانستان از این تصمیم طالبان استقبال کرد. گفتنی است، با وجود برگزاری مذاکرات صلح بین دولت افغانستان و نمایندگان گروه طالبان در شهر دوحه قطر، درگیری‌های خشونت آمیز و انفجار‌ها همچنان در افغانستان ادامه دارد.


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 16:12 ] [ رادیو آنلاین ]

این شست و شو با دستگاه پمپ کارواش صنعتی می تواند در عرض 10 الی 15 دقیقه زمان صرف کند


برای آگاهی از عناوینی که باید مورد اهمیت و دقت قرار گیرد، مطالبی به صورت خلاصه اما جامع گردآوری کرده ایم. بعد از سفارش تجهیزات کارواش، برای تضمین کارایی خدمات خود لازم است یک مکان خوب را بیابید. البته یک مکان خوب و مناسب، الزاماً بهترین نقطه شهر نیست بلکه میتواند در یک قسمت خلوت و کم رفت وآمد باشد. در پایان این موضوع را در نظر داشته باشید که برای آندسته از کسانی که فکر کارواش سیار را در ذهن میپرورانند نیز کارواشهای پرتابل، طراحی و موجود است که با مخزن همراه و البته فیلتر ورودی آب میتواند یک کارواش سیار با قابلیت بالا برای دارندگان آن به شمار آید. دستگاه کارواش بخار مدل SP350 کاملا پرقدرت برای کاربردهای کاملا صنعتی است که برای شستشو و کارواش خودروهای شخصی و خودروهای سنگین طراحی شده است و میتواند هر نوع آلودگی را از خودرو پاک کند. اگر بخواهیم از دیگر مزایای جاروبرقی های صنعتی نام ببریم می توان به مخزن بزرگ این وسیله اشاره کرد و همچنین با دارا بودن فیلتر های قدرتمندشان مانع ورود ذرات ریز از داخل فیلتر به قسمت مکنده می شود. تجهیزات کارواش به مجموعه ای از وسیله ها گفته می شود که در زمان شست و شو ماشین می توان ا ز آن بهره گرفت.

این شست و شو با دستگاه پمپ کارواش صنعتی می تواند در عرض 10 الی 15 دقیقه زمان صرف کند. کارخانه دیگ هم یک شرکت امریکایی و مطرح در زمینه تولید پکیج های قطره ای، کنترلر، تایمر، کنترلر خورشیدی، فیلتر ، بست و اتصالات، قطره چکان، فوگر یا مه پاش و لوله و ده ها مورد دیگر است که حتی فقط نام بردن از آنها بسیار زمان بر است و لیست مفصلی را شامل می شود. در فرآیند روشویی بخار هم میتوان از بخار خشک بهره گرفت و هم از بخار تر ولی در فرآیندهای دیگر استفاده از بخار خشک یا بخار تر به تجربه و تکنیک اپراتور کارواش بستگی دارد.البته در برخی امور استفاده از بخار تر مناسب نیست از قبیل موتورشویی یا داخل شویی ماشین. ۶٫این دستگاه دارای کنترل پنل ضد آب و بسیار ساده برای استفاده اپراتور میباشد. نکته مهم دیگر شلنگ کارواش میباشد که هرچه طول بیشتری داشته باشد قدرت مانور بالاتری حین کار در اختیار کاربر میگذارد. جارو برقی کارواش: یکی دیگر از ملزومات راه اندازی یک کارواش، جارو برقی است.

با توجه به مزایای بیان شده کیفیت شستشو با بخار بسیار بالاتر از روش های دیگر می باشد. تولید کنندگان می توانند از این طریق براحتی محصولات خود را به مشتریان خود معرفی نموده و کاتالوگ مناسب محصولات را تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار دهند و در مقابل، مشتریان این محصولات، با نظم ذهنی بیشتری نسبت به بررسی و انتخاب محصول، اقدام می نمایند. همچنین شرکت های بزرگ، برای سهولت معرفی محصولات خود به مشتریان، اقدام به دسته بندی نازل ها، بر اساس رنگ بندی های متنوع نموده اند که هر کدام از این رنگ ها، ویژگی های خاص خود را دارا هستند. این مخلوط با استفاده از شیلنگ مخصوص که به مخزن دستگاه متصل می شود و دسته لانس که به انتهای شیلنگ متصل می شود، برای کف ­پاشی با فشار بالا روی سطح استفاده می شود که باعث تمیزی و رفع چرک و آلودگی سطوح می شود.

واترجت آب سرد سه فاز دارای ویژگی هایی است که آن را به یک ابزار پر قدرت و کارآمد جهت شستشوهای عمیق و استفاده در محیط های سخت صنعتی تبدیل نموده است. در یک دسته بندی کلی، کارواش به سه نوع؛ کارواش صنعتی، کارواش نیمه صنعتی و کارواش خانگی تقسیم بندی میشود. شلنگ و دسته لانس: شلنگ کارواش واسطه پمپ آب و لانس میباشد. دارای دبی خروجی ۶ لیتر بر دقیقه میباشد . کارواش صنعتی دارای قابلیت تنظیم فشار و مقدار خروج آب و قدرت دستگاه است. دستگاه پمپ کارواش صنعتی علاوه بر برخورداری از تمامی تجهیزات و امکانات کنترل ایمنی استاندارد مولدهای برق و بخار، دارای یک سیستم جدید کنترل آب منبع نیز می باشد که این امر، موجبات بهبود و افزایش راندمان کاری و کیفیت عملکرد دستگاه را فراهم می آورد. کارهای خدماتی نیز میتوانند به منبع درآمدی بدل گردند که با اتکا به آنها میتوان درآمد سالیانه هنگفتی را بدست آورد. همان گونه که مشخص است کارواش صنعتی برقی از منبع قدرتمندی همچون برقی تغذیه می کند. AKB-sx 04 : این تایمر آبیاری سیم کارتی می تواند چهار وسیله برقی اعم از انواع الکتروپمپ، شیرهای برقی، تجهیزات گلخانه ای و تجهیزات خانه هوشمند را از راه دور کنترل کند.


[ بازدید : 15687 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 16:12 ] [ رادیو آنلاین ]

موتور روتاری که در این دستگاه تعبیه شده است توانایی تحمل دمای بالا را دارد


تنظیم کننده های اسمزی (Osmotic adjustment) شامل مواد آلی محلول (از جمله قند محلول، پرولین) و یونهای معدنی (مانند پتاسیم، منیزیم و کلسیم) میباشد که قارچ میکوریز تاثیر مثبتی بر روی سنتز مواد آلی و جذب یونهای معدنی محلول در گیاه دارد. وی در پژوهش خود با عنوان "چگونگی تاثیر انصاف برند، استراتژی آمیخته بازاریابی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری، مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای خرده فروشی در تایوان" و توزیع 200 پرسشنامه در 4 فروشگاه بزرگ زنجیرهای تایوان نشان داد هر یک از معیارهای انصاف برند، استراتژی آمیخته بازاریابی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری تاثیر گذار هستند. البته در ساختمانهای ادرای شاید این صدا کمتر حس شود زیرا رفت و آمد در آنجا زیاد بوده و البته حاضرین در آن مکان، به حدی درگیر امور کاری خود هستند که زیاد متوجه صدا نمیشوند اما در مورد محصول خانگی این موضوع فرق دارد. لوله های مسی در درون خود مایع خنک کننده ای دارند که گرمای هوا را از محیط می گیرد و وارد کپمرسور دستگاه که در خارج از منزل قرار دارد، می کند، در این مرحله فشرده سازی کمپرسور صورت می گیرد و ماده خنک کننده از حالت گاز به شکل مایع در آمده که گرمای اتاق و محیط را می گیرد و به بیرون از اتاق می دهد و دوباره خنک می شود و سیکل وارد شدن به کندانسور به تبدیل شدن به گاز ادامه پیدا می کند.

موتور روتاری که در این دستگاه تعبیه شده است توانایی تحمل دمای بین منفی 15 تا 54 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. 2. قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که سیستم گرمایش مرکزی خاموش است. از فاکتور های مهم در داکت اسپلیت ها میزان مصرف انرژی آنهاست که با استفاده از برچسب انرژی می توانید راندمان دستگاه را با توجه به انرژی مصرفی مشخص کنید. همچنین ترموستات های کنترل دما را باید به صورت جداگانه تهیه کنید و برای این منظور باید از نصاب کمک گرفت و امکان انجام این عمل را مطمئن شد. باید دقت شود لوله کشي مسي متناسب با نوع دستگاه و ميزان ارتفاع و طول مجاز و رعايت نکات کليدي لوله کشي مسي! شیر چهار راهه جهت مبرد را دستگاه می چرخاند. برای آن که هوای سرد از یونیت داخلی به سمت دریچه بیاید، کانال هایی به صورت گرد یا چهار گوش تهیه شده است که به دریچه ها متصل هستند. داکت اسپلیت که از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است در سقف کاذب فضاهای مسکونی، اداری و..

لازم بذکر است گروه فنی مهندسی دماپویا در مقاله ای به معرفی ارزانترین داکت اسپلیت پرداخته که با مراجعه به این صفحه می توان خریدی بهینه و مقرون به صرفه را تجربه نمود. 10 سال پس از آن نیز کولرهای میتسوبیشی معرفی شدند. نگران نباشد این نکته در مورد این محصول قابل حل است پس چندان مسئله ی مهمی نیست. داکت اسپلیت که به اسپلیت کانالی نیز مشهور است یکی از رایجترین تجهیزات سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع است. در واقع کویل آب گرم رایجترین روش تامین گرمایش در داکت اسپلیت میباشد. معمولا هنگام برآورد اولیه ظرفیت سرمایش داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی مورد نیاز هر آپارتمان در شرایط آب و هوایی مانند تهران و در طبقات وسط ساختمان (که در معرض تابش نورخورشید به سقف در تابستان و سرمای سطح بام در زمستان نمی باشند)، به ازای هر ۳۵ یا ۴۰ متر مربع سطح کلی و ناخالص آپارتمان حدود یک تن تبرید (ظرفیت داکت اسپلیت) در نظر گرفته می شود (هر متر مربع فضای مفید حدود btu/hr 400) تبرید بنابراین اگر متراژ هر یک از واحد های آپارتمان شما بیش از ۱۲۰ متر مربع باشد، بهتر است برای هر واحد دو دستگاه داکت اسپلیت مورد استفاده قرار گیرد. نیاز به فضای کمتری برای اجزای توزیع میباشد.

داکت اسپلیت با توجه به تفاوت هایی که با کولر گازی دارد، می تواند جایگزین مناسبی برای سیستم گرمایشی و سرمایشی مجتمع های مسکونی شما به حساب می آید. تفاوت در تابلو برق: اگر فرض شود که سیستم آتش نشانی دور ثابت و سیستم آبرسانی دور متغیر است. در طراحی کنترلکنندۀ PID علاوه بر تنظیم پارامترهای آن، روش پیشنهادشونده وزندهی به خروجیهای بهدستآمده از پاسخ است. یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب این نوع سیستم سرمایشی دقت به میزان BTU آن می باشد که که اگر به خوبی متناسب به محیط موردنظر خریداری شود بیشترین بازدهی را از این سیستم خواهیم داشت همچنین باعث کاهش اتلاف انرژی و کم شدن میزان صدا ایجاد شده توسط اسپلیت را به دنبال خواهد داشت. کندانسور به علت ایجاد هوای گرم در اطراف و هچنین ایجاد صدا حین عملکرد دستگاه، توصیه می شود که در محیطی با فضای باز قرار گیرد. لطفاً، قبل از حضور نماینده خدمات پس از فروش مجاز، از باز نمودن درب کارتن دستگاه خودداری فرمائید زیرا گارانتی محصول فقط در صورت نصب توسط سرویس کاران مجاز شرکت انرژی لحاظ می گردد. همان کندانسور است که در فضای باز و بیرون از خانه باید نصب شود که در فرایند سرمایش، گاز مبرد توسط کمپرسور در این یونیت خنک می شود.

رفرنس: https://tamin24tajhiz.com



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 10 ارديبهشت 1400 ] [ 10:10 ] [ رادیو آنلاین ]

مواد اولیه خوراکی و غذایی با کیفیت بالا را از کجا تهیه کنیم؟


سیترات سدیم می دهد باشگاه شیرین ترین و لیمو - آهک نوشابه هر دو ترش و شور خود طعم.. به همین دلیل ، سیتراتهای مانند سدیم و سیترات کلسیم هستند که معمولا به عنوان نمک ترش شناخته شده (گاهی اوقات ، مردم مراجعه به اسید سیتریک به عنوان نمک ترش). به دلیل نصب موجشکنها، این ساحل برای شنا و تفریح آماده شده است. این مجموعه علاوه بر اتاق، خانههای ییلاقی هم در کنار ساحل دارد که امکاناتی کامل و دسترسی مستقیم به اقیانوس و طبیعت زیبای اطراف دارند. غرب جزیرهی Farukolhufushi در آبسنگ مالهی شمالی، جایی است که غواصان و شناگران میتوانند از تماشای صخرههای مرجانی موسوم به صخرهی موز لذت ببرند. این مکان هم برای غواصان مبتدی و هم برای حرفهای ها ایدهآل است؛ غارها، صخرههای تاقی شکل و مرجانهای نرم دارد. خیلی ها برای کاهش دشواری های این کار دست به دامن فناوری های جدید ارتباطی مثل اینترنت و فضای مجازی می شوند ولی نبود بستر ارتباطی مناسب باز هم موجب ناکامی آنان می شود. در واقع وقتی صحبت از مقصدهای گردشگری ساحلی باشد، یکی از اولین کشورهایی که به ذهن میرسد، جزایر مالدیو است. بعدها این ساختمان به اقامتگاه خصوصی رئیسجمهور مالدیو تبدیل شد و هنوز هم اقامتگاه رئیسجمهور است، بنابراین بازدید از آن برای عموم آزاد نیست.

این مشخصات شامل اطلاعات مربوط به طیف گسترده ای از شاخص ها، از جمله ترکیب شیمیایی و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی، ساختار، ویژگی های حسی و در برخی موارد، منشأ آن است. مواد اولیه غیرمستقیم بخشی از محصول نهایی نیستند بلکه در عوض به طور جامع در فرآیند تولید استفاده می شوند.مواد اولیه غذایی، به عنوان یک گروه طیف گسترده ای از محصولات مورد نیاز بسیاری از مشاغل از جمله کارخانه های فرآوری مواد غذایی و رستوران ها را شامل می شود. اگر آنها رعایت نکنند، باید رد شوند.انتخاب تأمین کنندگان یک فرایند مدیریت بسیار مهم در تجارت مواد غذایی است که به روش های عملیاتی خوش ساخت نیاز دارد. شرکت سورن شیمی با توجه به نیاز مشتری از بین محصولات موجود در بازار انواع مواد اولیه صنایع غذایی را با بهترین کیفیت از کمپانی های معتبر در اختیار شما تولیدکنندگان و همکاران گرامی قرار می دهد. این مجموعهی تجاری در مرکز شهر ماله قرار دارد و بزرگترین سوپرمارکت شهر است. این بنای زیبا که به سبک استعماری ساخته شده، در مرکز تاریخی ماله قرار دارد. انواع خاص تیتانیوم دی اکسید رنگدانه ای که دارای استانداردهای خلوص مناسب می باشند به عنوان رنگ دهنده در مواد خوراکی ( مثل آب نبات ها ، بیسکوئیت ها ، شیرینی ها ، سفید کننده های قهوه ، خمیردندان و غیره ) و مواد دارویی ( چندین نوع دارو) مورد تایید قرار گرفته اند.

کیفیت -اطمینان حاصل می کند که برنامه ها و شیوه ها به محصول نهایی منجر می شود که ایمن و قانونی است و مطابق استانداردهای شرکت و همچنین مشخصات مشخص شده توسط تحقیق و توسعه است. تولید- (از دریافت به حمل و نقل)- مواد خام و فرایند و محصول نهایی را به شیوه ای مناسب (از جمله قابلیت های تجهیزات) برای اطمینان از اینکه محصول پایدار ایمن است، قانونی است و مطابق با مشخصات تحقیق و توسعه است. سواحل شنی سفید، آبهای گرم و فیروزهای و تابش لذتبخش آفتاب، گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به این بهشت استوایی میکشاند. این مجموعه در انتهای جنوبی مالدیو و نزدیک به کانال استوایی قرار دارد. یکی ویلاهای جنگلی که در دل طبیعت سرسبز قرار دارند و دیگری ویلاهای اقیانوسی لوکس که با آبهای زلال و آرام احاطه شدهاند. تجربهی پیک نیک در جزیرهای کوچک در دل اقیانوس، با سواحل شنی، درختان سرسبز و آبهای فیروزهای، تجربهای است که بهراحتی فراموش نخواهید کرد. در جزایری که ریزورت ندارند، هزینهی هر وعده غذا بین ۱۱۰ تا ۱۵۰ روفیه است.

ممکن است آن را در آب بخیسانند و کاملا تحت فشار قرار دهند تا از آن عصاره یا شیر نارگیل بگیرند. این فرابرها هزینهی کمی دارند و قیمت آنها بسته به مسیر و فاصله بین ۳۰ تا ۷۴ روفیه است. تعداد گردشگران این ساحل معمولا نسبت به تعداد اهالی شهر، بسیار کمتر است. این ساحل زیبا، تفریحاتی فراتر از استراحت در آفتاب و شنا کردن دارد و به مکانی برای برگزاری رویدادهای تفریحی و فرهنگی مثل کارناوالها و اجراهای زندهی موسیقی تبدیل شده است. در سمت شرقی جزیرهی ماله، ساحل مصنوعی یکی از محبوبترین جاذبههای جزیره برای اهالی شهر و تنها ساحل قابل شنا کردن در پایتخت مالدیو یعنی شهر ماله است. ماله نمونهی کاملی از زندگی مدرن در مالدیو است. ماله مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نالدیو است و تقریبا همهی واردات و صادرات آن از طریق همین شهر انجام میشود. فروش مواد اولیه غذایی در شرکت پرشین یوتاب صورت می گیرد.اطمینان از ایمنی مواد غذایی در بازار مصرف کشور، منطقه، شهر یکی از فعالیت های اولویت دار جهت ارتقا کیفیت زندگی مردم است. شرکت جهان شیمی در زمینه واردات و فروش مواد اولیه شیمیایی صنایع غذایی و صنعت تصفیه آب و مواد شیمیایی صنایع و کارحانه ها دارای سابقه بیش از ربع قرن میباشد .

ادامه مطلب:

https://irchem.ir/dietary/


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 3 ارديبهشت 1400 ] [ 13:40 ] [ رادیو آنلاین ]