چرا ملحفه سفید بخریم؟



سرویس خواب سفید

روتختی یا روتختی یکی از لوازم ضروری و غیر لوکس در انواع منازل است، اگرچه برخی از طرح های تخت یا روتختی بسیار مجلل و مجلل به حساب می آیند، اما این طرح ها با قیمت آنها مقایسه می شود. آنها گرانتر و گاهی مجلل هستند، اما وقتی در فضای مناسب و هماهنگ استفاده شوند، اتاق خواب White bedding set را متحول و دگرگون می کنند. بیایید تا روش های انتخاب مناسب ترین تخت خواب سفید را توضیح دهیم. مشخصات و قیمت سرویس خواب و سایر محصولات ایران میز را مشاهده کنید.

تخت خواب بلند

پشتی و تکیه گاه های بلند یکی از مهم ترین و زیباترین قسمت های هر تخت است و بهتر است این زیبایی را با فریم های تخت برای جلوه بیشتر ترکیب کنید. این نوع تخت خواب ها جلوه ای تزیینی دارند و حس متفاوتی به شما می دهند. استفاده از این نوع تخت برای هر محیط مدرن و جوان پسندی توصیه می شود اما باید توجه داشته باشید که قیمت این نوع تخت ها نسبت به مدل های ساده بیشتر است.

میز کنار تخت

میز پاتختی تانیل چوب یکی از وسایلی است که با آن می توان اتاق را مرتب و مرتب نگه داشت و در عین حال با قرار دادن وسایل تزیینی به راحتی اتاق را دگرگون کرد. یک پاتختی باکیفیت ممکن است برای شما هزینه بیشتری داشته باشد، اما بهتر است بدانید که اگر به درستی از آن استفاده کنید، سال ها دوام خواهد آورد.

صندلی راحتی

برای داشتن اتاقی مدرن و جذاب می توانید از یک صندلی راحتی مشکی مدرن در کنار تختی صاف و سبک استفاده کنید. برای انتخاب صندلی مناسب باید عوامل نسبتا زیادی مانند نرمی صندلی، زاویه مناسب، متریال رویه مناسب و کیفیت ساخت را در نظر بگیرید.

یک تخت تاشو

سری مبلمان اتاق خواب یا تخت خواب تاشو برای فضاهای معاصر و مدرن بسیار مناسب هستند و می توان از آنها در آپارتمان های کوچک استفاده کرد تا بیشترین فضا را داشته باشد و در عین حال بیشترین چیز را در فضای خود داشته باشد و از آن لذت ببرید. برخی از مدل های این تخت خواب ها پس از تا شدن در کمد لباس نگهداری می شوند که باعث می شود بیشترین نظم و زیبایی را در اتاق خواب خود مشاهده کنید.

نامه ها

تخت های دو طبقه یکی از انتخاب های هوشمندانه برای فضاهای کوچک و سرویس خواب سفید تانیل چوب هستند. رنگ سفید انتخاب خوبی برای تخت های دو طبقه است. این رنگ برای اتاق خواب کودکان مناسب است و فضا را روشن می کند.


کابینت و شورت

یکی از چیزهایی که هر اتاق خوابی به آن نیاز دارد کمد لباس و یک صندوقچه خوب است، این دو چیز مهم ترین چیز در هر ست اتاق خواب خوب است و شما می توانید با استفاده از این قسمت ها فضای خواب خود را راحت کنید.


[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 28 مرداد 1402 ] [ 19:13 ] [ رادیو آنلاین ]

تیزر تبلیغاتی چیست؟



تیزر تبلیغاتی در واقع نوعی بازاریابی ویدئویی در روش دیجیتال مارکتینگ برای ارتقای کسب و کار است. در واقع یکی از محبوب ترین و جذاب ترین روش های بازاریابی اینترنتی است. تیزرهای تبلیغاتی به گونه ای طراحی شده اند که علاقه مخاطب را به آنچه برای تبلیغ انتخاب می کنید برانگیزد. بدون شک ساخت تیزر تبلیغاتی نیز یکی از ابزارهای تبلیغاتی شماست. امروزه هر کدام از ما در شبکه های مجازی ویدئوهای تبلیغاتی زیادی را می بینیم. در عرض چند روز می توان یک ویدیوی خلاقانه را در اینترنت پخش و منتشر کرد و میلیون ها بازدید را به خود اختصاص داد و درصد بسیار بالایی از ترافیک اینترنت صرف تماشای آن می شود. تبلیغات تیزر روز به روز به سودآورترین و فراگیرترین روش تبلیغاتی تبدیل می شود.

دلیل استفاده از تیزرهای تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار

1- تیزر سرعت فروش را افزایش می دهد

بیشتر اطلاعاتی که به مغز ما منتقل می شود بصری است. تحقیقات نشان می دهد که 74 درصد از کاربرانی که فیلم آموزشی مربوط به یک محصول را تماشا می کنند، به خرید آن محصول می پردازند. ساخت تیزرهای تبلیغاتی نیز می تواند منجر به فروش مستقیم شود.

2- تبلیغات نقش مثبتی در جلب اعتماد مخاطب دارد.

در واقع تیزرهای تبلیغاتی زهرا شیراحمدی اعتماد بینندگان را جلب می کند. برخی از افراد از خرید محصولات و خدمات از طریق اینترنت می ترسند. اما یک ویدیوی تبلیغاتی موثر محصول شما را به گونه ای معرفی می کند که برای مخاطبان شما راحت و قابل باور باشد. بسیاری از مخاطبین پس از تماشای یک فیلم تبلیغاتی جذاب، تصمیم روشنی برای خرید محصول می گیرند.

3- گوگل ویدیوها را لایک می کند

ویدیوها به شما این امکان را می‌دهند که زمان بازدیدکنندگان خود را در سایت خود افزایش دهید. به عبارت دیگر، زمانی که کاربر در صفحه وب حاوی ویدیو صرف می کند بیشتر از صفحه ای است که ویدیو ندارد. اگر ویدیویی در وب سایت خود داشته باشید، 53 برابر بیشتر از حد معمول در گوگل نمایش داده می شود.

4- ویدیو کاربران تلفن همراه را جذب می کند

ویدئوها به طور مداوم در تلفن های همراه در حال تغییر هستند. اکثر مردم فیلم های تبلیغاتی را با تلفن همراه تماشا می کنند. اکنون، با افزایش تعداد کاربران گوشی های هوشمند، مخاطبان ویدیوی شما بیشتر و بیشتر می شوند. تبلیغات ویدیویی در شبکه های اجتماعی نیز بسیار موثر است.

5- تیزر تبلیغات در مدت زمان کوتاهی اطلاعات بیشتری را نشان می دهد

ویدئوها ابزارهای یادگیری عالی هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است. زندگی امروزی آنقدر شلوغ است که زمانی برای خواندن توضیحات طولانی درباره محصولات یا تحقیق در مورد خدمات خاص نداریم. مشتریان مدرن مایلند محصولاتشان را در مدت زمان کوتاهی کار کنند.

6- فعالیت های تبلیغاتی کاربران را تشویق به اشتراک گذاری ویدیو می کند.

اگر ویدیوهای تبلیغاتی برای مشتریان جذاب باشد، پس از تماشای ویدیو، آن را در شبکه های مجازی منتشر می کنند یا برای دوستان و آشنایان ارسال می کنند. با این کار مشتریان به نوعی تبلیغ برند شما می شوند و افراد زیادی را با برند و محصول شما آشنا می کند.

انواع تیزرهای تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی متحرک

وقتی این نوع تیزرها ساخته می شوند، شخصیت های اصلی معمولاً کارتونی هستند. این نوع استفاده برای کودکان و نوجوانان بسیار موثر است. در تیزرهای انیمیشن، داستان در فضایی غیر واقعی و کاملاً متحرک می گذرد.

نمونه های گویندگی ویدیو تبلیغاتی زهرا شیراحمدی واقعی ایجاد کنید

در این نوع از کلیپ های کوتاه، شخصیت های اصلی افراد هستند. در واقع تبلیغات واقعی محصولات را به صورت واقعی ارائه می کند و برای همه اقشار جامعه جذابیت دارد.

ایجاد تریلرهای تبلیغاتی ترکیبی

برای تهیه این دمنوش ها از چای های واقعی و صحرایی استفاده می شود.

استفاده از مقالات تشریحی

اطلاعات برند / ویدیوی برند

گاهی اوقات باید برند خود را از رقبای خود جلوتر قرار دهید. نام تجاری یا خلاقیت شما باید قوی باشد. این ویدیو دقیقاً نشان دهنده محصول یا خدمات یا خود برند نیست. اما با نشان دادن ارزش ها، اهداف و داستان ها، جایگاه خود را در بین رقبا بهبود می بخشد. برندها معمولاً به تولید فیلم اهمیت می دهند و از صرف زمان و هزینه هراسی ندارند.

معرفی محصولات/خدمات

زمانی که قصد معرفی محصولی را دارید، انتخاب های زیادی پیش روی شما خواهد بود. شما باید بشناسید که مخاطبان تبلیغ خود چه کسانی هستند و در کدام رسانه می خواهید تبلیغ را اجرا کنید. برای مثال شامپوی تبلیغاتی با نرم افزارهای تبلیغاتی و اپلیکیشن های موبایل یا ماشین ها متفاوت است. هر کدام از آنها شخصیت و نوع بیان خاصی را می طلبد.

ارائه مجموعه/شرکت/سازمان

شغلت یک مجتمع خدماتی یا تفریحی را برای مدت کوتاهی تصور کنید. توانایی های شما، مزایا و معایب رقابتی را به اطلاع عموم برسانید. به عنوان مثال، اگر کارخانه ای دارید که قطعات خودرو را تولید می کند، اگر می خواهید کارخانه خود را به مردم نشان دهید، مهم است که بدانید تنها زمانی کارخانه را نشان می دهید که فکر می کنید برای آنها مهم است. متاسفانه، به منظور کاهش هزینه تولید تریلرهای تبلیغاتی تبلیغاتی، شرکت ها و برندها به جای ارائه محصولی که باعث اتلاف وقت و هزینه می شود، کارخانه را معرفی می کنند. اما برای چیزهایی مانند مجموعه های تعطیلات یا تجاری که محتوای تبلیغاتی مجموعه هستند. داستان متفاوت است و مجموعه باید به زیباترین و خلاقانه ترین شکل بازنمایی شود.


[ بازدید : 10126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 25 مرداد 1402 ] [ 11:16 ] [ رادیو آنلاین ]

بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن علائم دیابت خود امتحان کنید



یکی از عوارض مهم دیابت نوع ۱ تشخیص داده نشده، کتواسیدوز دیابتی است. یکی از علائم اولیه بیماری دیابت در بیماران قبل از تشخیص این بیماری، کاهش وزن ناگهانی است. • اسیدهای چرب امگا ۳ که منبع غنی آنها ماهیهای آبهای سرد است، در کاهش علائم کم کاری تیروئید موثر هستند. به نظر می رسد پیروی از رژیم غذایی مدیترانه ای که تاکید بر مصرف ماهی و روغن زیتون به عنوان منبع اسیدهای چرب چند غیر اشباعی و تک غیر اشباعی دارد در بهبود متابولیسم گلوکز، کنترل بهتر قند خون و کاهش خطر بیماری های قلبی و عروقی در بیماران مبتلا به دیابت موثر باشد. به همین دلیل توصیه می شود که بیماران مبتلا به دیابت به همراه غذا، مقادیر کافی سبزیجات مصرف کنند و نانهای سبوسدار و غلات سبوسدار را به جای نانهای معمولی استفاده کنند. این موضوع سبب می گردد چربیهایی که در سلولها ذخیره بوده اند مصرف شده و وزن بدن علیرغم خوردن غذا کاهش می یابد. گرچه نقش فیبرها در تنظیم غلظت قند و کلسترول خون توسط تمام محققان تایید نشده ، ولی در مجموع از نظر تغذیه ای بهتر است که میزان مصرف فیبر در رژیم روزانه افزایش یابد.

برخی از مطالعات نشان داده اند که استفاده از مکمل های حاوی پروبیوتیک با افزایش حساسیت به انسولین به کنترل بهتر دیابت نوع 2 و کاهش سطح التهاب کمک می نماید. مکمل گلیکواسلیم شرکت داروسازی کارن یکی از مکمل های کاهش وزن مناسب افراد دیابتی است که به کنترل اشتها، افزایش احساس سیری، کنترل بهتر قند و چربی خون و تامین فیبر مورد نیاز روزانه بیماران کمک می نماید . به این ترتیب می توانند قند خون را بهتر کنترل نمایند. به دلیل افزایش وقوع بیماری های قلبی و عروقی در بیماران مبتلا به دیابت، توصیه می شود افراد مبتلا به دیابت نیز همانند افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی مصرف چربی های اشباع و ترانس را در برنامه غذایی خود محدود نمایند. تحقیق فردیناند بر اساس این تحقیق ایرانی، بهعنوان اولین کارآزمایی بالینی بلندمدت در جهان روی فواید فیجوا با هدف معکوس کردن خطر ابتلا به دیابت در افراد مبتلا به پیش دیابت (افرادی که قند خون بالا دارند، اما هنوز دیابت ندارند) بنا خواهد شد.

• یادمان باشد زیادهروی در مصرف یُد باعث کم کاری تیروئید خواهد شد. باعث کاهش تعداد پروبیوتیک ها در بدن می شوند. در حقیقت 11 تا 12 گرم کربوهیدرات در یک وعده 28 گرمی از دانه های چیا که حاوی فیبر است باعث افزایش قند خون نمی شود. از برگ انجیر آنطور که باید استفاده نمی شود. 4. مصرف مواد غذایی با فیبر: مواد غذایی با فیبر باید در رژیم غذایی دیابتیکها حضور داشته باشد. این مکمل حاوی درصد بالایی از فیبرهای محلول، فیبر دانه شمبلیله، پروتئین وی و انواع ویتامین ها است. دریافت کربوهیدرات ها را با چربی ها هم زمان کنید. بهتر است که کربوهیدراتهای پیچیده یعنی آنهایی را که شامل فیبر هم هستند نیز در وعدههای غذایی بگنجانید و خوردن آنها را در سراسر روز پخش کنید. این مکمل حاوی پروتئین وی و پروتئین شیر می باشد که از تحلیل توده عضلانی بیماران پیشگیری می کند همچنین مکمل انترامیل دیابتی با داشتن گوارگام هیدرولیز شده به کنترل بهتر قند خون کمک می نماید. سطح قندخون پس از مصرف غذا در اثر ورود گلوکز( قند غذا) به بدن بالا می رود و اینجاست که انسولین وارد عمل می شود تا به سلول ها کمک کند که این قند را از خون برداشته واستفاده کنند.

این علائم شبیه به علائم دیابت شیرین است، اما هیچ قندی در ادرار وجود ندارد و میزان قندخون در حد طبیعی است. والدین و مراقبان باید از علائم و نشانه های دیابت آگاه باشند و در صورت مشکوک شدن به این عارضه در فرزندشان به پزشک مراجعه کنند. هیدروژناسیون واکنشی شیمیایی است که موجب اتصال هیدروژن به چربیهای اشباع نشده ، می گردد و از این رو موجب جامد شدن چربیهای مایع( اشباع نشده) می شود. مقدار دقیق کربوهیدرات مصرفی در رژیم غذایی برای کنترل قند خون مشخص نشده است، به نظر می رسد مقدار متوسط کربوهیدرات دریافتی ( 50-45 % کالری دریافتی ) به تنظیم قند خون در مبتلایان به دیابت نوع 1 و نوع 2 کمک می نماید. اثر قرص متفورمین برای کیست تخمدان هم در هنگام بارداری مشخص میشود. تاثیر و عوارض قرص متفورمین برای بارداری صفر است و مادران باردار بدون نگرانی میتوانند از آن استفاده کنند. مکمل انترامیل دیابتی شرکت داروسازی کارن یک غذای کامل برای بیماران دیابتی است که به تامین درشت مغذی ها، ریز مغذی های مورد نیاز بیماران کمک می متخصص داخلی نماید. این مکمل به دلیل دارا بودن پروتئین وی به کاهش اشتها و افزایش احساس سیری کمک می نماید و از تحلیل توده عضلانی در بیمارانی که تحت رژیم های کاهش وزن هستند جلوگیری می کند و در تقویت سیستم ایمنی موثر است.


[ بازدید : 133446 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 23 مرداد 1402 ] [ 17:05 ] [ رادیو آنلاین ]