حقوق مربوط به املاک با وکیل پایه یک دادگستری


یکی از موضوعات مبتلا به جامعه که افراد می بایست نسبت به آن دارای اطلاعات حقوقی نسبی باشند مباحث حقوق مربوط به املاک است. مشاوره حقوقی ملکی که یکی از مشاوره های پرتکرار از بخش مشاوره حقوقی تلفنی در دادیاب می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های مهم یک وکیل ملکی می توان میزان تجربه ی وی در دعاوی ملکی را نام برد. وکیل ملکی برای حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری می تواند به صورت تخصصی در زمینه ی دعاوی اموال غیر منقول و پرونده هایی از این دست فعالیت کرده و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نمایند. در این مرحله طرفین با حضور در دفتر اسناد رسمی که از قبل تعیین کرده اند، سند انتقال رسمی مالکیت ملک از مالک به خریدار را امضا می کنند.. مشاوره حقوقی ملکی در این قسمت از سامانه دادیاب به صورت تلفنی انجام می شود چرا که دادیاب با درنظر گرفتن این موضوع که بسیاری از افراد ترجیح می دهند قبل از ملاقات با وکیل ابتدا صحبتی با ایشان به نحو تلفنی داشته باشند بخش مشاوره حقوقی ملکی تلفنی را ایجاد نمود تا به راحتی و از طریق تماس تلفنی از منزل خود بتوانند به مدت نیم ساعت یا یک ساعت با مشاوران حقوقی ملکی صحبت کنند.

در عمل بعضی از مراجع از در اختیار گذاردن پرونده قبل از حضور متهم خودداری می کنند. اصل، برائت است و هیچ کس از نظر قانون مجرم شناخته نمی شود، مگر این که جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد. نیز وکالت افراد را به عهده بگیرد اما ترجیح داده است تا به صورت تخصصی عمل کرده و بر روی دعاوی ملکی تمرکز نماید تا بتواند دعاوی از این دست را به درستی و در تمام جوانب شناخته و بررسی نماید. توجه کنید که هر دو ویژگی ذکر شده بایستی توامان در وکیل انتخابی شما وجود داشته باشد تا بهترین وکیل ملکی شناخته شده و بتواند با دانش و اطلاعات حقوقی کامل و تجربه ی شکست ها و یا پیروزی های قبلی، پرونده ی شما را در دادگاه به پیش ببرد. برای مطالعه بیشتر در این زمینه بنگرید به: شاملو، باقر و پاکنیت، مصطفی، «افتراقی شدن سیاست کیفری در پرتو پارادایم اثباتی و چالشهای پیش روی آن در برخورد با رویکردهای نوین»، مجلة مطالعات حقوق تطبیقی، دوره 6، شماره 1، 1394، صص. همچنین وکیل ملکی با اشرافیت به آیین نامه ها و قوانین مربوط به املاک و مستقلات، می تواند تمام جوانب موضوع دعوا را سنجیده و بر حسب مورد موکل خود به دفاع از او بپردازد.

به محض وقوع عقد زن مالک نیمی از مهر میشود و بعد از وقوع نزدیکی زن مالک تمام مهر میشود و هر زمانی که درخواست کند مرد موظف است تمام مهر او را بپردازد و در صورتی که از این امر امتناع ورزد با ضمانت اجرای قانون در این زمینه مواجه خواهد شد. در صورتی که طرفین توافق کنند که تاریخ حضور در دفترخانه را به تاخیر بیاندازند، حتما می بایست این توافق مکتوب شود. علاوه بر این وکلای ملکی خبره و با تجربه که دانش و اطلاعات کافی در زمینه ی حرفه ی وکالت دارند می توانند در زمینه های مختلف به موکلین خود مشاوره داده و ایشان را با تمام جوانب موضوع آشنا سازند. بیشتر از هر چیز نگاه و دید عموم به دستگاه قضایی اهمیت دارد و تمام تلاش قضات و دستاندرکاران دستگاه قضایی میبایست در بهبود این دید و تصور باشد. مباحث مربوط به املاک دارای اهمیت بسیاری در زندگی افراد هستند چراکه ممکن است افراد به دلیل ناآگاهی حقوقی تنها سرمایه زندگی خود را از دست بدهند به همین دلیل دادیاب بر آن شده است تا به ارائه خدمات مشاوره حقوقی امور ملکی بپردازد و از این طریق افراد بتوانند با متخصصان حوزه ملک در سامانه ارتباط بگیرند.

سامانه دادیاب این امکان را برای شما فراهم نموده است تا جهت مشاوره حقوقی ملکی تخصصی از مشاوران مجموعه استفاده نمایید تا بتوانید مشکلات حقوقی خود را کاهش دهید و یا اگر سوالی در حوزه حقوق املاک دارید از متخصصان حقوقی حوزه املاک سامانه بپرسید. قوانین الهی و ادیانی نیز به دو دلیل چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد. تجربه و سابقه ی وکالت وکلای ملکی می تواند از جمله نکات مهمی باشد که بایستی حتما به آن توجه کنید چرا که وکلای ملکی با تجربه ای که سابقه ی وکالت در این زمینه را دارند شانس موفقیت بیشتری نیز خواهند داشت. از جمله ویژگی های مهم یک وکیل ملکی خوب می توان دانش حقوقی متناسب با نوع حرفه ی تخصصی را نام برد. یک وکیل کیفری خوب شخصی است که با تکیه بر تجربه و تخصص خود در زمینه امور کیفری و جزائی، به قبول پرونده های کیفری می پردازد. زیرا غلبه بر این است، که وکیل با آگاهی از عزل خود، از وکالت پرهیز داشته، که در این صورت معاملۀ فضولی شکل نخواهد گرفت. ، فرد باید به مدت دو سال به عنوان کارآموز تحت نظارت یک سرپرست معروف، که خود وکیل پایه یک دادگستری است، فعالیت کند.


اطلاعات بیشتر:

https://vakilparvandi.ir/فروش-مال-غیر-یا-انتقال-مال-غیر-از-جرائم/




موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 8201 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 24 آبان 1400 ] [ 12:16 ] [ رادیو آنلاین ]

موتور روتاری که در این دستگاه تعبیه شده است توانایی تحمل دمای بالا را دارد


تنظیم کننده های اسمزی (Osmotic adjustment) شامل مواد آلی محلول (از جمله قند محلول، پرولین) و یونهای معدنی (مانند پتاسیم، منیزیم و کلسیم) میباشد که قارچ میکوریز تاثیر مثبتی بر روی سنتز مواد آلی و جذب یونهای معدنی محلول در گیاه دارد. وی در پژوهش خود با عنوان "چگونگی تاثیر انصاف برند، استراتژی آمیخته بازاریابی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری، مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای خرده فروشی در تایوان" و توزیع 200 پرسشنامه در 4 فروشگاه بزرگ زنجیرهای تایوان نشان داد هر یک از معیارهای انصاف برند، استراتژی آمیخته بازاریابی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری تاثیر گذار هستند. البته در ساختمانهای ادرای شاید این صدا کمتر حس شود زیرا رفت و آمد در آنجا زیاد بوده و البته حاضرین در آن مکان، به حدی درگیر امور کاری خود هستند که زیاد متوجه صدا نمیشوند اما در مورد محصول خانگی این موضوع فرق دارد. لوله های مسی در درون خود مایع خنک کننده ای دارند که گرمای هوا را از محیط می گیرد و وارد کپمرسور دستگاه که در خارج از منزل قرار دارد، می کند، در این مرحله فشرده سازی کمپرسور صورت می گیرد و ماده خنک کننده از حالت گاز به شکل مایع در آمده که گرمای اتاق و محیط را می گیرد و به بیرون از اتاق می دهد و دوباره خنک می شود و سیکل وارد شدن به کندانسور به تبدیل شدن به گاز ادامه پیدا می کند.

موتور روتاری که در این دستگاه تعبیه شده است توانایی تحمل دمای بین منفی 15 تا 54 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. 2. قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که سیستم گرمایش مرکزی خاموش است. از فاکتور های مهم در داکت اسپلیت ها میزان مصرف انرژی آنهاست که با استفاده از برچسب انرژی می توانید راندمان دستگاه را با توجه به انرژی مصرفی مشخص کنید. همچنین ترموستات های کنترل دما را باید به صورت جداگانه تهیه کنید و برای این منظور باید از نصاب کمک گرفت و امکان انجام این عمل را مطمئن شد. باید دقت شود لوله کشي مسي متناسب با نوع دستگاه و ميزان ارتفاع و طول مجاز و رعايت نکات کليدي لوله کشي مسي! شیر چهار راهه جهت مبرد را دستگاه می چرخاند. برای آن که هوای سرد از یونیت داخلی به سمت دریچه بیاید، کانال هایی به صورت گرد یا چهار گوش تهیه شده است که به دریچه ها متصل هستند. داکت اسپلیت که از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است در سقف کاذب فضاهای مسکونی، اداری و..

لازم بذکر است گروه فنی مهندسی دماپویا در مقاله ای به معرفی ارزانترین داکت اسپلیت پرداخته که با مراجعه به این صفحه می توان خریدی بهینه و مقرون به صرفه را تجربه نمود. 10 سال پس از آن نیز کولرهای میتسوبیشی معرفی شدند. نگران نباشد این نکته در مورد این محصول قابل حل است پس چندان مسئله ی مهمی نیست. داکت اسپلیت که به اسپلیت کانالی نیز مشهور است یکی از رایجترین تجهیزات سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع است. در واقع کویل آب گرم رایجترین روش تامین گرمایش در داکت اسپلیت میباشد. معمولا هنگام برآورد اولیه ظرفیت سرمایش داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی مورد نیاز هر آپارتمان در شرایط آب و هوایی مانند تهران و در طبقات وسط ساختمان (که در معرض تابش نورخورشید به سقف در تابستان و سرمای سطح بام در زمستان نمی باشند)، به ازای هر ۳۵ یا ۴۰ متر مربع سطح کلی و ناخالص آپارتمان حدود یک تن تبرید (ظرفیت داکت اسپلیت) در نظر گرفته می شود (هر متر مربع فضای مفید حدود btu/hr 400) تبرید بنابراین اگر متراژ هر یک از واحد های آپارتمان شما بیش از ۱۲۰ متر مربع باشد، بهتر است برای هر واحد دو دستگاه داکت اسپلیت مورد استفاده قرار گیرد. نیاز به فضای کمتری برای اجزای توزیع میباشد.

داکت اسپلیت با توجه به تفاوت هایی که با کولر گازی دارد، می تواند جایگزین مناسبی برای سیستم گرمایشی و سرمایشی مجتمع های مسکونی شما به حساب می آید. تفاوت در تابلو برق: اگر فرض شود که سیستم آتش نشانی دور ثابت و سیستم آبرسانی دور متغیر است. در طراحی کنترلکنندۀ PID علاوه بر تنظیم پارامترهای آن، روش پیشنهادشونده وزندهی به خروجیهای بهدستآمده از پاسخ است. یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب این نوع سیستم سرمایشی دقت به میزان BTU آن می باشد که که اگر به خوبی متناسب به محیط موردنظر خریداری شود بیشترین بازدهی را از این سیستم خواهیم داشت همچنین باعث کاهش اتلاف انرژی و کم شدن میزان صدا ایجاد شده توسط اسپلیت را به دنبال خواهد داشت. کندانسور به علت ایجاد هوای گرم در اطراف و هچنین ایجاد صدا حین عملکرد دستگاه، توصیه می شود که در محیطی با فضای باز قرار گیرد. لطفاً، قبل از حضور نماینده خدمات پس از فروش مجاز، از باز نمودن درب کارتن دستگاه خودداری فرمائید زیرا گارانتی محصول فقط در صورت نصب توسط سرویس کاران مجاز شرکت انرژی لحاظ می گردد. همان کندانسور است که در فضای باز و بیرون از خانه باید نصب شود که در فرایند سرمایش، گاز مبرد توسط کمپرسور در این یونیت خنک می شود.

رفرنس: https://tamin24tajhiz.com



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 216 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 10 ارديبهشت 1400 ] [ 10:10 ] [ رادیو آنلاین ]

آیا استفاده کردن از شارژ سریع به باتری گوشی های همراه صدمه وارد می کند؟


همراهان عزیز امروز با بررسی صدمه زدن یا نزدن شارژ سریع به باتری موبایل، یکی از موضوع هایی که ممکن است برای شما هم سوال هایی را به وجود آورده باشد، با شما همراه هستیم.

باتری گوشی و موضوع حساس شارژ شدن آن یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه هایی است که امروزه افراد در ارتباط با استفاده کردن از گوشی های همراه دارند. تفاوتی ندارد که گوشی شما چه برندی باشد و یا باتری سامسونگ، باتری شیائومی و... باشد، شما برای چگونگی شارژ کردن گوشی های خود با هدف آسیب نرسیدن به آن به صورت مداوم در تلاش هستید. امروزه تقریبا تمامی برند ها ویژگی شارژ سریع را برای باتری گوشی های تولید شده ی خود فراهم می آورند و طبق باورهای تعدادی از افراد استفاده کردن از ویژگی شارژ سریع می تواند به باتری موبایل، آسیب های جدی را وارد کند. با ما باشید تا این موضوع را به صورت کامل شرح ده

شارژ سریع (Fast Charging) چیست؟

قبل از این که به بررسی و یا شرح هر موضوعی بپرداریم بهتر است یک تعریف کلی در ارتباط با چیستی Fast Charging یا همان شارژ سریع ارائه دهیم تا بتوانید تمامی مفاهیمی را که در ادامه شرح می دهیم بهتر و کامل تر درک کنید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ساخت گوشی های همراه و استفاده ی رایج از آن ها توسط افراد کمتر کسی وجود دارد که در ارتباط با شارژ سریع اطلاعات کاملی را نداشته باشد و یا حداقل از چیستی آن خبر نداشته باشد. شارژ سریع همانطور که از نام آن مشخص است با هدف شارژ کردن باتری موبایل ها با سرعت بالا انجام می شود. به بیان کاملا ساده و قابل فهم و با توجه به مطالب شرح داده شده در وبسایت معتبر فونی شاپ، در تکنولوژی شارژ سریع از ولتاژ هایی با توان بسیار بالا تر از ولتاژ های معمولی برای شارژ کردن باتری سامسونگ، باتری شیائومی و... استفاده می شود. البته تعداد معدودی از برند ها در این زمینه از تکنولوژی تولید گوشی ها، جهش هایی را داشته اند که از معروف ترین آن ها می توان به برند اپو اشاره کرد.

چه روش هایی برای تشخیص مجهز بودن گوشی به شارژ سریع وجود دارد؟

برای تعدادی زیادی از افراد این سوال وجود دارد که آیا باتری گوشی همراه مورد استفاده به شارژ سریع مجهز است یا خیر؟ و یا چگونه می توان مجهز بودن و یا نبود باتری را مورد بررسی قرار داد؟ با توجه به این که درصد بالایی از برندهای تولید کننده ی گوشی های همراه در سری گوشی های جدید که وارد بازار کرده اند ویژگی شارژ سریع را در محصول خود قرار داده اند حتما این ویژگی باتری گوشی باید در تنظیمات گوشی نیز آمده باشد. اما بسیاری از افراد از این اطلاعات موجود در گوشی خود و مسیر دستیابی به آن ها اطلاع ندارند. ما در این قسمت از مقاله به بررسی روش شرح داده شده ی فروشگاه معتبر فونی شاپ برای دسترسی به اطالعات مربوط به باتری گوشی و ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

یکی از بهترین روش هایی که برای مشخص کردن دارا بودن یا نبودن این ویژگی در بارتری موبایل مورد استفاده قرار گفته می شود، استفاده از اطلاعات قرار گرفته شده بر روی باتری گوشی است. شما می توانید با بررسی اطلاعات نوشته شده بر روی سطح باتری گوشی خود از این روش استفاده کنید. توجه داشته باشید که فرقی نمی کند باتری سامسونگ باشد و یا باتری شیائومی یا باتری گوشی هر برند دیگری، شما می توانید با بررسی وجود و یا عدم وجود علامت فست شارژ (Fast Charging) بر روی بدنه ی باتری از دارا بودن و یا نبودن این ویژگی باتری گوشی خود اطمینان حاصل کنید. در صورتی که دارای ویژگی شارژ سریع باید عبارت Adaptive Fast Charging را مشاهده خواهید کرد. در بسیاری از موارد با مشاهده کردن گزینه ی خاموش روشن کردن گزینه ی فست شارژ در تنظیمات گوشی می توانید از وجود این تکنولوژی در گوشی های خود مطمئن شوید.

آیا شارژ سریع به باتری گوشی صدمه وارد می کند؟

امکان دارد شما هم در بسیاری از مواقع با جمله هایی همانند آسیب رساندن شارژ سریع به باتری گوشی های مختلف بر خورد کرده باشید. این سوال که آیا واقعا استفاده کردن از شارژ سریع به باتری گوشی آسیب می رساند؟ به یکی از رایج ترین سوال های موجود در افراد استفاده کننده از گوشی های هوشمند تبدیل شده است. ما در این قسمت از مقاله به بررسی و شرح پاسخ فروشگاه فونی شاپ به این سوال خواهیم پرداخت.

این که شارژ سریع به خودی خود به باتری ها آسیب وارد کند، کاملا اشتباه است اما مشکلی که سبب ایجاد آسیب باتری در اثر شارژ شدن سریع وارد می شود، گرمایی است که هنگام شارژ شدن سریع تولید می شود و این گرما با توجه به سرعت شارژ نیز افزایش پیدا می کند و گرمای تولید شده به مرور زمان سبب وارد شدن آسیب های جدی به باتری می شود.

در اولین سری گوشی های مجهز به این ویژگی، در اثر شدت گرما الکترولیت های متورم به جوش می آمدند و در بعضی از مواقع سبب منفجر شدن باتری نیز می شد اما امروزه خطرهایی با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ی مرتبط کنترل شده و افراد نباید نگران چنین اتفاق هایی هنگام استفاده کردن از شارژ سریع باشند. در گوشی های هوشمند جدید مجهز به شارژ سریع از باتری در برابر گرمای بیش از اندازه محافظت می شود. یک مکانیسم متشکل شده از دو مرحله برای محافظت از باتری ها مورد استفاده قرار می گیرد و این دو مرحله به شرح زیر می باشد.

مرحله ی اول

مرحله ی اول با نام انفجار ولتاژ نیز شناخته می شود. در این مرحله ظرفیتی حدودی و بین پنجاه تا هفتاد درصد با سرعت بالا و ما بین ده تا سی دقیقه شارژ می شود و هیچگونه اثر منفی و یا تخریبی را بر روی باتری نخواهد داشت. این سرعت شارژ در باتری مدل های مختلف گوشی ها در برند ها متفاوت هستند.

مرحله ی دوم

در مرحله ی دوم شارژ باتری با سرعت پایین تری انجام می شود و علت استفاده از این روش توسط برندهای مختلف در شارژ شدن نیز جلوگیری از وراد آمدن آسیب به باتری های مختلف است و با استفاده از این روش روند شارژ شدن باتری را به بهترین حالت ممکن مدیریت می شود. پس هیچ گونه نگرانی را بابت استفاده از این شیوه ی شارژ کردن باتری نداشته باشید زیرا این تکنولوژی مورد استفاده جهت شارژ سریع باتری گوشی ها به خوبی مدیریت می شود.

خرید باتری آیفون – فونی شاپ

جهت خرید و تهیه انواع باتری آیفون میتوانید از طریق فروشگاه معتبر فونی شاپ اقدام به تهیه باتری با کیفیت نمایید.

همچنین در صورت هر گونه مشکل میتوانید از ضمانت شش ماهه آن اشتفاده نمایید.

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-iphone/



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 18 اسفند 1399 ] [ 10:17 ] [ رادیو آنلاین ]

ورود ملخ‌های صحرایی از هند و پاکستان به ایران


از ورود اولین گروه ملخ‌های صحرایی از هند و پاکستان به ایران خبر داد و گفت: پیش بینی‌های اولیه حاکی از آن بود که ورود آفت مجدد برای بحث زمستان گذرا از نیمه مهر به کشور آغاز شود که این موضوع به دلیل تغییرات شرایط آب و هوایی به تاخیر افتاد.

او افزود: اولین دسته جات ملخ صحرایی در ۷ آبان از سمت کشور‌های هند و پاکستان وارد کشور ما شدند، بدین منظور در منطقه بشاگرد استان هرمزگان در سطحی معادل ۴ هزار هکتار مبارزه علیه این آفت صورت گرفت.



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 4 آذر 1399 ] [ 17:59 ] [ رادیو آنلاین ]

انتقاد کشاورزان از گره خوردن سرنوشت گندم به نان


با اشاره به اینکه کشت گندم در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به تامین و تدارک بذر و کود پایه و توزیع در مناطق مختلف انتظار می‌رود که سطح زیر کشت گندم به ۶ میلیون هکتار برسد.

او افزود: با توجه به قیمت بالای سموم و کود کشاورزی و کاهش قدرت خرید کشاورزان، وزارت جهاد کشاورزی به ازای هر هکتار ۲ میلیون تومان تسهیلات یکساله با نرخ بهره ۱۲ درصد از طریق کشاورز کارت در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد.

ایمانی ادامه داد: با اعطای کشاورز کارت به منظور خرید نهاده و کود کشاورزی انتظار می‌رود که کشاورزان با افزایش عملکرد در واحد سطح بتوانند به درآمد مورد نظر برسند.

این مقام مسئول درباره اینکه آیا نیازی به واردات گندم داریم، بیان کرد: با توجه به اصلاح قانون خرید تضمینی انتظار می‌رود که شورای نگهبان هر چه سریع‌تر آن را ابلاغ کند، چرا که نمایندگان مجلس با استفاده از این ظرفیت برای قانون گذاری استفاده می‌کنند که با این وجود نیازی به واردات گندم‌ نداریم.

به گفته او، با اصلاح قانون خرید تضمینی، قیمت محصولات بر مبنای هزینه‌های تولید، تورم و نسبت به نرخ محصولات خارجی مشخص می‌شود که با این وجود کشاورزان نگرانی از حیث نبود سنخیت هزینه‌های تولید با درآمدشان ندارند.

او افزود: با توجه به افزایش قیمت کود‌های پایه به مرز ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، استقبالی برای خرید کود‌های پایه نیست، در حالی که عدم استفاده از کود، تولید را دچار مخاطره می‌کند.

ایمانی با بیان اینکه مصرف کود پایه در عملکرد محصول تاثیر بسزایی دارد، گفت: با توجه به کاهش توان کشاورزان پیشنهاداتی مبنی بر اعطای تسهیلات ارزان قیمت و اعطای کارت خرید داشته‌ایم تا کشاورزان بتوانند از این طریق نهاده مورد نیاز را خریداری کنند.

نایب رئیس بنیاد ملی گندمکاران ادامه داد: طی روز‌های اخیر افزایش ۱۰ هزار تومانی کود اوره ابلاغ شد که مجدد بنابر دستور وزیر جهاد کشاورزی به نرخ سابق بازگشت، اما با وجود افزایش چشمگیر قیمت‌ها افق روشنی پیش روی تولید نیست.

او با اشاره به اینکه نگران افزایش قیمت نهاده‌های تولید هستیم، بیان کرد: خرید ۴ پاکت کود با نرخ ۲ میلیون تومان در کنار سایر هزینه‌های تولید از توان کشاورزان خارج است، از این رو انتظار می‌رود دولت با حمایت از کشاورزان نگذارد تولید تحت تاثیر قرار گیرد.

این مقام‌مسئول با اشاره به اینکه کشت در اراضی و دیم زار‌های مناطق سردسیر به پایان رسیده است، بیان کرد: با وجود آنکه مناطق معتدل و گرم جز استان‌های گندم خیز محسوب می‌شوند، دولت باید تدابیری بیندیشند تا با حمایت از کشاورزان امنیت غذایی دچار مخاطره نشود.

او با تاکید بر اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم بیان کرد: اگر دولت قیمت خرید تضمینی را مطابق با هزینه‌های تولید اصلاح کند، گندم تولیدی در سال آینده به دست دلال و واسطه نمی‌افتد که تامین امنیت غذایی دچار مخاطره شود.

نایب رئیس بنیاد ملی گندمکاران ادامه داد: با وجود آنکه کشاورزان منافع ملی را بر منافع خود ترجیح می‌دهند، اقدام به کشت گندم می‌کنند و تنها برای افزایش عملکرد، دولت باید حمایت‌هایی از کشاورزان داشته باشد تا خودکفایی گندم استمرار یابد.

ایمانی با بیان اینکه سطح زیر کشت گندم به ۶ میلیون هکتار می‌رسد، گفت: با وجود قیمت بالای کود پایه، نگرانی‌هایی در خصوص مصرف وجود دارد.

نایب رئیس بنیاد ملی گندمکاران ادامه داد: کشاورزان برای مبارزه با آفات و علف‌های هرز نیاز به سموم و آفت کش دارند که با افزایش چندبرابری قیمت‌ها، از توان کشاورزان خارج است.




موضوعات: عمومی,اجتماعی,
[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 خرداد 1398 ] [ 4:58 ] [ رادیو آنلاین ]