بهترین کرم پودر برای پوست های چرب چیست؟



هنگامی که پوست شما روشن تر از یک تکه چرب است، پیدا کردن زیرسازی برای پوست که بتواند درخشندگی را کاهش دهد و چربی را کنترل کند دشوار است. اگر پوست چرب دارید، پس از گذشت چند ساعت از درمان، صورت شما براق می شود و به نظر می رسد همه چیز از روی صورت شما پاک شده است. علاوه بر این، دلیل این است که آرایش روی صورت شما انجام می شود، زیرا شما یک کرم پودر با فرمول اشتباه برای پوست خود انتخاب می کنید. شما اغلب این اشتباه را مرتکب می شوید که کرم پودر مناسب پوست های خشک را انتخاب کنید یا پودری را انتخاب کنید که خیلی براق است. با توجه به پوست لطیفی که دارید، تا حد امکان باید سراغ کرم پودرهای مات یا کرم پودرهایی با برچسب بدون روغن بروید.

حتی اگر فونداسیون مناسب برای پوست چرب خود پیدا کنید، ممکن است به دلیل قیمت بالا نتوانید آن را تهیه کنید. امروز می خواهیم چند نمونه از بهترین کرم پودرهای مناسب برای پوست های چرب با رنج قیمتی متفاوت را به شما معرفی کنیم که می تواند بهترین ها را در پوست شما به نمایش بگذارد. با ما بمان.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با ماندگاری طولانی

کرم پودر اصلاح کننده مک استودیو

با کرم پودر اصلاح کننده MAC Studio تا 24 ساعت می توانید پوستی صاف داشته باشید. کرم پودر MAC بسیار سبک است اما در عین حال ماندگاری دارد و پوشش نسبتا خوبی از پوست شما ایجاد می کند که به لطف آن می توانید پوستی بی عیب و نقص داشته باشید. با استفاده از این کرم پودر اثر نهایی پوست شما مات می شود که ویژگی خوبی برای پوست های چرب است.

ویژگی های کرم پودر استودیو فیکس SPF15 MAC:

SPF15 اینچ

پوشش دهی بالا

بافت بسیار سبک

چربی های پوست را از بین ببرید

نتیجه نهایی

مناسب برای انواع پوست

مایع مرطوب کننده، شیر مرطوب کننده بدون چربی

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی تصویر کلیک کنید.

بهترین پودر برای پوست های چرب با پوشش کامل

Crema in polvere Heady Beauty

این فونداسیون پوشش بسیار بالایی دارد. کرم پودر هدی بیوتی و برای کسانی که خواهان یک پایه خوب برای بقیه آرایش خود هستند، با پوشش منحصر به فرد خود برای انواع پوست مناسب است. می توان گفت در دنیا کمتر کرم پودری وجود دارد که بتواند با این محصول رقابت کند. کرم پودر منحصربفرد با بافت مات و طبیعی آن را در بین میکاپ آرتیست ها بسیار محبوب کرده است. کرم پودر هایدی بیوتی ماندگاری بسیار بالایی دارد و حداقل 15 ساعت بدون پوسته پوسته شدن و تحریک روی صورت می ماند. با استفاده از کرم پودر هدی بیوتی به دلیل بافت نرم و سبکی که دارد پوستی صاف خواهید داشت. این محصول دارای رنگ طبیعی و خاکی می باشد. از براق شدن و مالش پوست بر روی پوست جلوگیری می کند.

ویژگی های کرم پودر هاید بیوتی:

پوشش دهی بسیار بالا

ظاهری مات و طبیعی

15 ساعت طول می کشد

رنگدانه بالا

بدون پارابن

مناسب برای انواع پوست

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و سفارش محصول بر روی عکس کلیک کنید.

بهترین زیرسازی برای پوست های چرب با منافذ بزرگ

Laura Mercier Flawless Fusion تاپ کرما

این کرم پودر علاوه بر عاری از روغن، دارای ترکیبی عالی از پودر ابریشم مانند سیلیس است که به عنوان پخش کننده عمل می کند. بنابراین خطوط و منافذ بزرگ صورت را کاهش می دهند و حاوی پوست تولید شده در طول روز هستند. ظاهر نهایی مات اما بسیار طبیعی است. میزان پوشش حداکثر و تحت کنترل شماست. برای پوشش بیشتر می توانید دو بار ضربه بزنید.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با SPF

Diormodel Forever cream toz SPF35

یکی از بهترین کرم پودرهای دنیا توسط برند معروف دیور تولید و روانه بازار شد. کرم پودر دیور فوراور SPF35 به دلیل فرمول مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس مناسب است و به همین دلیل در سرتاسر دنیا طرفدارانی دارد. ماندگاری این کرم پودر 16 ساعت است و با ایجاد پوستی نرم ظاهری جذاب به شما می بخشد. فرمول ویژه به کار رفته در این کرم پودر دارای تکنولوژی مدرن برای نرم شدن پوست و در نتیجه کنترل کامل درخشش پوست می باشد. همچنین این محصول بیش از 18 درصد منافذ باز پوست را کاهش داده و سلول های ریز پوست را از بین می برد. این محصول با SPF 35 از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. در نهایت پس از استفاده از کرم پودر دیور فوراور SPF35، پوست شما آرایشی کاملا مات و طبیعی خواهد داشت.

جزئیات کرم پوست Diormodel Forever SPF35 به طور خلاصه:

حدود 16 ساعت طول می کشد

حاوی SPF 35

تکنولوژی جدید نرم کردن ورق

کنترل کامل بر درخشندگی پوست

پوشش کامل عیوب پوست

ظاهری کاملا مات و طبیعی روی پوست ایجاد می کند

چین و چروک های ظریف پوست را از بین می برد

منافذ باز پوست را تا 18 درصد کاهش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی تصویر کلیک کنید.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب و مستعد آکنه

کلینیک ضد لک توز کرمی

کرم پودر ضد بی نظمی کلینیک بهترین کرم پودر برای پوست های چرب و مستعد آکنه است که تمامی لک ها و عیوب صورت را می پوشاند و از عود آنها جلوگیری می کند. همچنین حاوی ترکیبات خنک کننده و شفابخش است که جوش های صورت را کاهش می دهد.

بهترین کرم پودر مات برای پوست های چرب

کاور مات کریم بوبوک دختر تمیز

اگر نمی توانید درخشش صورت خود را کنترل کنید، کرم پودر مات تمیز کاور گرلز بهترین راه حل است. این کرم پودر به طرز معجزه آسایی پوست را خشک نمی کند. به این دلیل که این کرم پودر برای جذب سبوم اضافی از خط کمر فرموله شده است. به علاوه، منافذ شما را مسدود نمی کند. همچنین این پودر گرم برای پوست های معمولی و حساس مناسب است.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با قیمت مناسب

کرم پودر L'Oreal Infallible 24H-matte

یکی از دلایلی که کرم پودر مات لورآل Infallible یکی از بهترین کرم پودرهای پوست چرب است قیمت مناسب آن در بین برندهای معروف خارجی است. همانطور که از نام این کرم پودر پیداست روکشی مات دارد. برای داشتن صورت صاف و بدون عیب در تمام طول روز، این کرم پودر را از مرکز صورت خود شروع کنید و با استفاده از یک برس آن را به سمت بیرون صورت خود هدایت کنید تا پخش نرمی داشته باشد.


مطالعه مقاله کامل: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-خارجی/


[ بازدید : 845 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 4 آبان 1402 ] [ 9:51 ] [ رادیو آنلاین ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر