این شست و شو با دستگاه پمپ کارواش صنعتی می تواند در عرض 10 الی 15 دقیقه زمان صرف کند


برای آگاهی از عناوینی که باید مورد اهمیت و دقت قرار گیرد، مطالبی به صورت خلاصه اما جامع گردآوری کرده ایم. بعد از سفارش تجهیزات کارواش، برای تضمین کارایی خدمات خود لازم است یک مکان خوب را بیابید. البته یک مکان خوب و مناسب، الزاماً بهترین نقطه شهر نیست بلکه میتواند در یک قسمت خلوت و کم رفت وآمد باشد. در پایان این موضوع را در نظر داشته باشید که برای آندسته از کسانی که فکر کارواش سیار را در ذهن میپرورانند نیز کارواشهای پرتابل، طراحی و موجود است که با مخزن همراه و البته فیلتر ورودی آب میتواند یک کارواش سیار با قابلیت بالا برای دارندگان آن به شمار آید. دستگاه کارواش بخار مدل SP350 کاملا پرقدرت برای کاربردهای کاملا صنعتی است که برای شستشو و کارواش خودروهای شخصی و خودروهای سنگین طراحی شده است و میتواند هر نوع آلودگی را از خودرو پاک کند. اگر بخواهیم از دیگر مزایای جاروبرقی های صنعتی نام ببریم می توان به مخزن بزرگ این وسیله اشاره کرد و همچنین با دارا بودن فیلتر های قدرتمندشان مانع ورود ذرات ریز از داخل فیلتر به قسمت مکنده می شود. تجهیزات کارواش به مجموعه ای از وسیله ها گفته می شود که در زمان شست و شو ماشین می توان ا ز آن بهره گرفت.

این شست و شو با دستگاه پمپ کارواش صنعتی می تواند در عرض 10 الی 15 دقیقه زمان صرف کند. کارخانه دیگ هم یک شرکت امریکایی و مطرح در زمینه تولید پکیج های قطره ای، کنترلر، تایمر، کنترلر خورشیدی، فیلتر ، بست و اتصالات، قطره چکان، فوگر یا مه پاش و لوله و ده ها مورد دیگر است که حتی فقط نام بردن از آنها بسیار زمان بر است و لیست مفصلی را شامل می شود. در فرآیند روشویی بخار هم میتوان از بخار خشک بهره گرفت و هم از بخار تر ولی در فرآیندهای دیگر استفاده از بخار خشک یا بخار تر به تجربه و تکنیک اپراتور کارواش بستگی دارد.البته در برخی امور استفاده از بخار تر مناسب نیست از قبیل موتورشویی یا داخل شویی ماشین. ۶٫این دستگاه دارای کنترل پنل ضد آب و بسیار ساده برای استفاده اپراتور میباشد. نکته مهم دیگر شلنگ کارواش میباشد که هرچه طول بیشتری داشته باشد قدرت مانور بالاتری حین کار در اختیار کاربر میگذارد. جارو برقی کارواش: یکی دیگر از ملزومات راه اندازی یک کارواش، جارو برقی است.

با توجه به مزایای بیان شده کیفیت شستشو با بخار بسیار بالاتر از روش های دیگر می باشد. تولید کنندگان می توانند از این طریق براحتی محصولات خود را به مشتریان خود معرفی نموده و کاتالوگ مناسب محصولات را تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار دهند و در مقابل، مشتریان این محصولات، با نظم ذهنی بیشتری نسبت به بررسی و انتخاب محصول، اقدام می نمایند. همچنین شرکت های بزرگ، برای سهولت معرفی محصولات خود به مشتریان، اقدام به دسته بندی نازل ها، بر اساس رنگ بندی های متنوع نموده اند که هر کدام از این رنگ ها، ویژگی های خاص خود را دارا هستند. این مخلوط با استفاده از شیلنگ مخصوص که به مخزن دستگاه متصل می شود و دسته لانس که به انتهای شیلنگ متصل می شود، برای کف ­پاشی با فشار بالا روی سطح استفاده می شود که باعث تمیزی و رفع چرک و آلودگی سطوح می شود.

واترجت آب سرد سه فاز دارای ویژگی هایی است که آن را به یک ابزار پر قدرت و کارآمد جهت شستشوهای عمیق و استفاده در محیط های سخت صنعتی تبدیل نموده است. در یک دسته بندی کلی، کارواش به سه نوع؛ کارواش صنعتی، کارواش نیمه صنعتی و کارواش خانگی تقسیم بندی میشود. شلنگ و دسته لانس: شلنگ کارواش واسطه پمپ آب و لانس میباشد. دارای دبی خروجی ۶ لیتر بر دقیقه میباشد . کارواش صنعتی دارای قابلیت تنظیم فشار و مقدار خروج آب و قدرت دستگاه است. دستگاه پمپ کارواش صنعتی علاوه بر برخورداری از تمامی تجهیزات و امکانات کنترل ایمنی استاندارد مولدهای برق و بخار، دارای یک سیستم جدید کنترل آب منبع نیز می باشد که این امر، موجبات بهبود و افزایش راندمان کاری و کیفیت عملکرد دستگاه را فراهم می آورد. کارهای خدماتی نیز میتوانند به منبع درآمدی بدل گردند که با اتکا به آنها میتوان درآمد سالیانه هنگفتی را بدست آورد. همان گونه که مشخص است کارواش صنعتی برقی از منبع قدرتمندی همچون برقی تغذیه می کند. AKB-sx 04 : این تایمر آبیاری سیم کارتی می تواند چهار وسیله برقی اعم از انواع الکتروپمپ، شیرهای برقی، تجهیزات گلخانه ای و تجهیزات خانه هوشمند را از راه دور کنترل کند.


[ بازدید : 15688 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 16:12 ] [ رادیو آنلاین ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر