موتور روتاری که در این دستگاه تعبیه شده است توانایی تحمل دمای بالا را دارد


تنظیم کننده های اسمزی (Osmotic adjustment) شامل مواد آلی محلول (از جمله قند محلول، پرولین) و یونهای معدنی (مانند پتاسیم، منیزیم و کلسیم) میباشد که قارچ میکوریز تاثیر مثبتی بر روی سنتز مواد آلی و جذب یونهای معدنی محلول در گیاه دارد. وی در پژوهش خود با عنوان "چگونگی تاثیر انصاف برند، استراتژی آمیخته بازاریابی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری، مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای خرده فروشی در تایوان" و توزیع 200 پرسشنامه در 4 فروشگاه بزرگ زنجیرهای تایوان نشان داد هر یک از معیارهای انصاف برند، استراتژی آمیخته بازاریابی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری تاثیر گذار هستند. البته در ساختمانهای ادرای شاید این صدا کمتر حس شود زیرا رفت و آمد در آنجا زیاد بوده و البته حاضرین در آن مکان، به حدی درگیر امور کاری خود هستند که زیاد متوجه صدا نمیشوند اما در مورد محصول خانگی این موضوع فرق دارد. لوله های مسی در درون خود مایع خنک کننده ای دارند که گرمای هوا را از محیط می گیرد و وارد کپمرسور دستگاه که در خارج از منزل قرار دارد، می کند، در این مرحله فشرده سازی کمپرسور صورت می گیرد و ماده خنک کننده از حالت گاز به شکل مایع در آمده که گرمای اتاق و محیط را می گیرد و به بیرون از اتاق می دهد و دوباره خنک می شود و سیکل وارد شدن به کندانسور به تبدیل شدن به گاز ادامه پیدا می کند.

موتور روتاری که در این دستگاه تعبیه شده است توانایی تحمل دمای بین منفی 15 تا 54 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. 2. قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که سیستم گرمایش مرکزی خاموش است. از فاکتور های مهم در داکت اسپلیت ها میزان مصرف انرژی آنهاست که با استفاده از برچسب انرژی می توانید راندمان دستگاه را با توجه به انرژی مصرفی مشخص کنید. همچنین ترموستات های کنترل دما را باید به صورت جداگانه تهیه کنید و برای این منظور باید از نصاب کمک گرفت و امکان انجام این عمل را مطمئن شد. باید دقت شود لوله کشي مسي متناسب با نوع دستگاه و ميزان ارتفاع و طول مجاز و رعايت نکات کليدي لوله کشي مسي! شیر چهار راهه جهت مبرد را دستگاه می چرخاند. برای آن که هوای سرد از یونیت داخلی به سمت دریچه بیاید، کانال هایی به صورت گرد یا چهار گوش تهیه شده است که به دریچه ها متصل هستند. داکت اسپلیت که از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است در سقف کاذب فضاهای مسکونی، اداری و..

لازم بذکر است گروه فنی مهندسی دماپویا در مقاله ای به معرفی ارزانترین داکت اسپلیت پرداخته که با مراجعه به این صفحه می توان خریدی بهینه و مقرون به صرفه را تجربه نمود. 10 سال پس از آن نیز کولرهای میتسوبیشی معرفی شدند. نگران نباشد این نکته در مورد این محصول قابل حل است پس چندان مسئله ی مهمی نیست. داکت اسپلیت که به اسپلیت کانالی نیز مشهور است یکی از رایجترین تجهیزات سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع است. در واقع کویل آب گرم رایجترین روش تامین گرمایش در داکت اسپلیت میباشد. معمولا هنگام برآورد اولیه ظرفیت سرمایش داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی مورد نیاز هر آپارتمان در شرایط آب و هوایی مانند تهران و در طبقات وسط ساختمان (که در معرض تابش نورخورشید به سقف در تابستان و سرمای سطح بام در زمستان نمی باشند)، به ازای هر ۳۵ یا ۴۰ متر مربع سطح کلی و ناخالص آپارتمان حدود یک تن تبرید (ظرفیت داکت اسپلیت) در نظر گرفته می شود (هر متر مربع فضای مفید حدود btu/hr 400) تبرید بنابراین اگر متراژ هر یک از واحد های آپارتمان شما بیش از ۱۲۰ متر مربع باشد، بهتر است برای هر واحد دو دستگاه داکت اسپلیت مورد استفاده قرار گیرد. نیاز به فضای کمتری برای اجزای توزیع میباشد.

داکت اسپلیت با توجه به تفاوت هایی که با کولر گازی دارد، می تواند جایگزین مناسبی برای سیستم گرمایشی و سرمایشی مجتمع های مسکونی شما به حساب می آید. تفاوت در تابلو برق: اگر فرض شود که سیستم آتش نشانی دور ثابت و سیستم آبرسانی دور متغیر است. در طراحی کنترلکنندۀ PID علاوه بر تنظیم پارامترهای آن، روش پیشنهادشونده وزندهی به خروجیهای بهدستآمده از پاسخ است. یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب این نوع سیستم سرمایشی دقت به میزان BTU آن می باشد که که اگر به خوبی متناسب به محیط موردنظر خریداری شود بیشترین بازدهی را از این سیستم خواهیم داشت همچنین باعث کاهش اتلاف انرژی و کم شدن میزان صدا ایجاد شده توسط اسپلیت را به دنبال خواهد داشت. کندانسور به علت ایجاد هوای گرم در اطراف و هچنین ایجاد صدا حین عملکرد دستگاه، توصیه می شود که در محیطی با فضای باز قرار گیرد. لطفاً، قبل از حضور نماینده خدمات پس از فروش مجاز، از باز نمودن درب کارتن دستگاه خودداری فرمائید زیرا گارانتی محصول فقط در صورت نصب توسط سرویس کاران مجاز شرکت انرژی لحاظ می گردد. همان کندانسور است که در فضای باز و بیرون از خانه باید نصب شود که در فرایند سرمایش، گاز مبرد توسط کمپرسور در این یونیت خنک می شود.

رفرنس: https://tamin24tajhiz.com



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 214 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 10 ارديبهشت 1400 ] [ 10:10 ] [ رادیو آنلاین ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر