دهکده جهانی دبی سوال: آیا اندازه مهم است؟



Burj Al Arab dubai - برج العرب از آنجایی که قله کوه است، یک چادر کمپینگ برپا کنید یا شب را در یک اقامتگاه مجلل زندگی کنید. تقریباً هر اقامتگاه ساحلی دارای دسترسی به ساحل است. برج خلیفه تقریباً ارتفاع دارد. جزایر نخل بزرگترین جزایر دست ساز جهان هستند که تقریباً همه چیز از مناطق مسکونی گرفته تا هتل ها، سواحل و غیره را در خود جای داده است. مجتمع تفریحی تریل زون فرصت خیلی خوبی است برای جوانان که بههمراه دوستان خود اوقات خوشی را بگذرانند. این جزیره همچنین میزبان یک صومعه مسیحی است که می توانید در تور تفریحی جزیره کویر از آن دیدن کنید. این برج در یک جزیره مصنوعی قرار دارد در واقع ۲۸۰ متر از ساحل جمیرا فاصله آن است. A. اگر از علاقه مندان به تاریخ هستید، باید از قلعه Al Bithnah در فجیره، مسجد جمیرا و بازار قدیمی دیدن کنید. چه عاشق هنر باشید، چه از علاقه مندان به معماری و چه عاشق آدرنالین، این سفر کشوری مثمر ثمر خواهد بود. موزه هنر شارجه محل مسابقه برای علاقه مندان به هنر است. اگر در محل موجود باشد، میتوانید به تماشای حیات وحش و حتی یک شب اقامت در تپهها بپردازید. عظمت منبر مسجد نیز از عناصر چشم گیر این بناست که نباید تماشای آن را از دست بدهید. موزه دبی یکی از دیدنیهای مهم این شهر به حساب می آید.

در اوایل دهه 70 میلادی نیز زمانی که کارگران و مهندسان بریتانیایی دبی را ترک ترک کردند، این شهر به همراه ابوظبی و 4 شیخ نشین دیگر کشور امارات متحده عربی را پایهگذاری کردند و همین موضوع آغازی برای شکلگیری دبی جدید به حساب آمد. طبیعی است زیرا یکی از نمادین ترین مکان های کشور است. سپس می توانید با استفاده از اتوبوس های F13 خود را به مقصد برسانید. این هتل بادبانی شکل که در جزیره دست ساز خود در ساحل جمیرا فرار دارد، با ارتفاع 321 متر، یکی از بلندترین هتلهای جهان است و از جاهای مختلفی در دبی قابل رویت میباشد. پارک آبی آتلانتیس یکی از بخش های هتل آتلانتیس می باشد که در جزیره نخل جمیرا واقع شده است و از مدرن ترین پارک های آبی می باشد. این پارک که در وسط پارکها و استراحتگاه های دبی واقع شده است، بر اساس بهترین های بالیوود به پنج منطقه تقسیم شده است. جمیرا شامل سه بخش جمیرا۱، جمیرا۲ و جمیرا۳ هست که امکانات عالی اطراف این ساحل مانند هتل های لوکس اطراف، استراحتگاه ها، مراکز خرید، رستوران ها، جایگاه های ورزش های آبی مانند جت اسکی و صندلی های ساحلی جذابیت خاصی به آن بخشیده است. در ادامه درباره تمام جذابیت های تماشایی دبی مال صحبت خواهیم کرد. در بازی های تفریحی این پارک از اسباب بازی لگو برای جذابیت بیشتر این پارک الگو گرفته شده. تمامی امکانات رفاهی، گردشگری، تفریحی و همچنین اقامتی در این هتل مجلل و مدرن وجود دارد. وایلد وادی یا وادی وحشی پیشرفتهترین پارک آبی دنیا و یکی از پرطرفدارترین دیدنیها و تفریحات در دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است.

قطعاً همه شما دوست دارید در این هتل بین المللی اقامت کنید. از طرف دیگر، می توانید در آبگرم هتل آرمانی استراحت کنید، یک شام دوست داشتنی را در At.mosphere صرف کنید، و حتی در اطراف برج همتراز قدم بزنید. قطعاً شما هم دوست دارید از طریق تورهای گردشگری برای تماشای این ساختمان زیبا به دبی سفر کنید. اگر در مورد برنامه ریزی سفر گیج هستید، مجبور نیستید. آنها میتوانند آن را در برابر جریان آزمایش کنند تا ببینند چقدر خوب است، و حتی قایقهای خود را با بلوکهای بزرگ و نرم لگو قبل از حرکت در رودخانه تنبل سفارشی کنند.برای تداوم هیجان، اقامت خود را در هتل لگولند رزرو کنید - برای اولین بار در منطقه، ملک تازه افتتاح شده 250 اتاق را ارائه می دهد که می تواند یک خانواده پنج نفره را برای تعطیلات همه جانبه با تم لگو در خود جای دهد.سواری های هیجان انگیز در پارک آبی شهر را بیشتر امتحان کنید یا یک ماجراجویی سرگرم کننده با خانواده برنامه ریزی کنید . ما می توانیم هر اینچ از فرآیند برنامه ریزی را برای شما انجام دهیم. در این پیست یک کوه داخل سالن وجود دارد که ارتفاع آن 85 متر می باشد همچنین دارای پنج مسیر اسکی نیز می باشد که هر یک در سبک ها و درجه سختی های مختلف ساخته شده اند. بنابراین اینها برخی از مکان های اماراتی هستند که در سفر خود باید از آنها دیدن کنید.

امارات متحده عربی که بهخاطر ساختمانهای بلند و تپههای قرمز آرام شناخته میشود، به لوکسترین مکانهای خود افتخار میکند. این برج زیبا به عنوان چهارمین هتل باشکوه و بلند جهان محسوب میشود، چرا که ۳۲۱ متر ارتفاع دارد. اگر به دنبال هتلی خاص در قلب دبی هستید، هتل فیرمونت بهترین انتخاب برای شما است. با هم قرار داده ایم 20 تا از بهترین زرگرهای دبی با ویژگی ها و مکان هایشان بنابراین می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که در دبی طلا بخرید. برای این مکان باید در ساعت خود صرفه جویی کنید. A. هر کشوری فرهنگ خود را دارد و فرهنگ امارات را می توان در موزه لوور، یادبود بنیانگذاران، دهکده میراث امارات متحده عربی و جشنواره میراث شیخ زاید بررسی کرد. در این دهکده از ماه اکتبر تا آوریل موسیقی و رقص محلی اجرا میشود و بازدیدکنندگان میتوانند از متخصصین طب سنتی این محل درباره انواع داروهای سنتی پرسوجو کنید. س. درباره برخی توصیه ها برای پارک ها و باغ ها در امارات چطور؟ اگر شما هم تنها به قصد خرید به دبی سفر می کنید بهتر است تا اطلاعات مناسبی درباره بازارهای عمده فروشی دبی داشته باشید. در طول سفر به همهجا خوب نگاه کنید، چون دفعهی بعد که به اینجا بیایید، چیزهای جدیدی برای دیدن به وجود آمده. فروشگاه های اوت لت برندهای خوب بین المللی با قیمت های استثنایی را در این مرکز خرید خواهید دید. همچنین شما گردشگران نمایشگاهی در این دهکده را می بینید که در آن هنرهای سنتی ، صنایع دستی و تولیدات داخلی 26 کشور مختلف عرضه می شود و مطمئن هستیم برایتان خیلی جالب و لذت بخش می باشد .جالب است که به قدری این مکان مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است که این مجموعه در سال به طور میانگین 4.5 میلیون بازدید کننده از گردشگران و توریست های را داشته است .

در این بخش از واحه شما به کمک حرکاتی که آموزش می بینید به بدن خود در جوانسازی کمک می کنید. از این رو، فضای خصوصی خود را برای آفتاب گرفتن خواهید داشت. این آتریوم با 180 متر ارتفاع به عنوان بلندترین آتریوم جهان شناخته میشود که فواره مرکزی آن در فضای هتل تا ارتفاع 42 متری در هوا به رقص درمیآید. علاوه بر این، آب و هوا نیز در اواخر سال آرام است. این مرکز خرید یکی از جدیدترین مال های دبی است که در سال 2022 افتتاح شد. برای مدیریت این حجم عظیم جریان الکتریکی، بیش از ۵,۰۰۰ کیلومتر سیم کشی در ساختمان کار شد که می توانست اختلالی به نام «اعوجاج هارمونیکی» را رقم بزند و موجب اختلال در عملکرد رله ها، فیوزها، کلیدها و سیستم های کنترل از راه دور شود. باغهای این مجموعه نیز ما را با سیستم آبیاری شگفتانگیز عربی و بسیاری از درختان سایهدار خرما آشنا میکند. در ادامه شما را با یکی دیگر از اوت لت های خوب شهر دبی آشنا می کنیم که به اندازه اوت لت مال خوب و معروف است . در ادامهی این مقاله از همیار تریپ، با این مراکز خرید بیشتر آشنا می شوید. می توانید به بالای آن که دقیقاً طبقه 124 است برسید و به افق خیره کننده و ساختمان های زیر آن خیره شوید. غرفه ایران در دهکده جهانی دبی با نمادی از هنر معماری ایرانی همراه به نمونه هایی ازآجر کاری و کاشی کاری سنتی ایرانی در سال های گذشته می باشد که در دوره های اخیر معماری غرفه کشور ایران ازمعماری ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته است . ساعت کاری این پارک از شنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر است و جمعه ها ۱۰ صبح الی ۱۹ و ۳۰ دقیقه اجاره ماشین در دبی عصر می باشد. این ساحل بواسطه محبوبیت بالایی که دارد در روزهای تعطیل شلوغ تر از مابقی روزها می باشد اما جای نگرانی بابت ازدحام بیش از اندازه وجود ندارد زیرا بوساطه وسعت بزرگی که دارد این احساس شلوغی شما را اذیت نخواهد کرد و زیاد متوجه این موضوع نخواهید شد.

در روزها و شبهای فستیوال در جای جای شهر بساط موسیقی زنده برپاست و هر کجا که بروید با برنامههای شاد و رقص و پایکوبی مواجه میشوید. خط افق امارات نفس گیر است، فرقی نمی کند دبی، ابوظبی، شارجه یا هر کشور دیگری باشد. در بخش مربوط به کشور لبنان غرفههایی برای عرضه صنایع دستی وجود دارند و شما میتوانید از خرید پارچههای عربی و لبنانی و جواهرات مخصوص لبنان که هنرمندانه ساخته و پرداخته شدهاند، لذت ببرید. جلوه های نمایشی موزه حاکی از زندگی مردم امارات متحده عربی قبل از کشف نفت دارند. در حالی که کاشی کاری های موزاییکی از تأثیرات سلطنتی مراکشی سخن می گویند. اگر شما یک فرد جسور هستید که به دنبال ماجراجویی های هیجان انگیز فراموش نشدنی می باشید، در آکواریوم دبی تنها کاری که باید انجام دهید این است که در اعماق مخزن 10 میلیون لیتری آکواریوم شیرجه بزنید. در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند. به هر حال، شگفتیها و زیباییهای دبی تنها به این موارد ختم نمیشود. نور خورشید در طول روز با عبور از نما، باعث داغ شدن داخل ساختمان نمیشود. می توانید صحرای داغ و خط افق شهر را ببینید و به فعالیت های هیجان انگیز بپردازید. وجود دارد. می توانید در دامنه های پوشیده از برفش به مدت 2 ساعت سر بخورید و لذت ببرید. علاوه بر این، کف با یک فرش دستباف پوشیده شده است که شما را به زبان می آورد، وای! فرقی نمی کند که از طریق پرواز تهران دبی یا از طریق پرواز کدام یک از شهرها یا کشورها به دبی سفر کردهاید، در هر صورت میتوانید در این هتل زیبا اقامت داشته باشید.

در یک سافاری در صحرا، میتوانید چیزهای زیادی را باز کنید، مانند سفر با 4 چرخ متحرک در تپههای شنی. شهربازی لگولند دبی با دارا بودن ۲۰ جاذبه متنوع با تم لگو و تفریحاتی از جمله استخر موج و سافاری یکی از محبوبترین شهربازیهای این شهر در میان کودکان و حتی بزرگسالان است. آیا می خواهید یک سافاری در صحرا را در واقعیت تجربه کنید؟ آنها یکی از با تجربه ترین افراد در این تجارت هستند. برج العرب دبی نیز به عنوان یکی از زیباترین و باشکوهترین برجهای جهان محسوب میشود. در واقع مهندسین کارکشته و بسیار مشهور جهان دست به دست یکدیگر دادند تا برجی با چنین عظمت و شکوه را طراحی کنند. سازههای مشهوری نظیر برج العرب دبی قطعاً توسط مهندسین بسیار کارکشتهای طراحی شدهاند. در واقع تنها هتل هفت ستاره جهان همین برج العرب دبی است که سوئیتهای بسیار مجللی دارد. ساخت این هتل حدود 5 سال به طول انجامید و در اول دسامبر سال 1999 میلادی افتتاح گردید و در فهرست جذاب ترین جاذبه های دیدنی دبی قرار گرفت. یک تور کویر در ابی ظبی رزرو کنید و صحنه های فیلم مورد علاقه خود را زندگی کنید! یک گشت کوتاه و نگاهی گذرا به بازار طلای دبی که در منطقه ی دیره واقع شده است این حقیقت را آشکار می سازد که چرا دبی عنوان شهر طلا را به خود گرفته است.

ایستگاه متروی ابوبکر در جلوی این هتل قرار دارد.میهمانان این هتل می توانند از اینترنت رایگان لذت ببرند.اتاق های هتل آوانا دیره نور طبیعی و لوازم مدرن مانند تلویزیون LCD و همچنین امکانات تهیه چای و قهوه دارد. در بخش ماجراجویی فعالیت های هیجان انگیزی وجود دارد که بچه ها قادرند همراه با والدین خود به انجام آنها بپردازند. دبی مال در سال 2008 در کنار فواره های دبی و برج خلیفه در مرکز شهر دبی فعالیت خود را آغاز کرد. اگر به دنبال ورزش های آبی یا آب پاشی هستید، به پارک آبی Wild Wadi بروید. اگر میخواهید زیباییهای این شهر را ببینید، حتا گودالی بر فراز کوههای هاجر است. جاده شیخ زاید قسمتی از بزرگراه «ای یازده» (E11) است که اغلب آسمانخراشها، مراکز خرید برجسته این شهر در طول آن صف کشیدهاند. کلید ساخت بزرگراه شیخ زاید در سال ۱۹۷۱ زده و ۹ سال بعد به پایان رسید. در واقع جزیره مصنوعی طی ۳ سال و در نتیجه پایههای برج نیز در مدت دو سال ساخته شدهاند. این جزیره ترکیبی از فعالیتهای خانوادگی، ذخایر حیات وحش، هتلهای مجلل، ویلاها و غیره دارد. شما در اینجا از نزدیک با موجوداتی همچون دایناسورها (در ابعاد واقعی) روبرو خواهید شد که حیات آنها چندین میلیون سال پیش از بین رفته است و تجربه بسیار هیجان انگیزی در انتظار شما خواهد بود. می توانید با کاوش در طبیعت وحشی پارک حیات وحش عرب شروع کنید، جایی که می توانید بیش از 17,000 حیوان وحشی را ببینید. شاید با دیدن عکس های شهر و کویر شهر طلایی تصور کنید که جاذبه های دبی از نظر طبیعت سرسبز چیزی برای ارائه ندارند. این کشور همچنین از نظر طبیعت وحشی غنی است. علاوه بر سوغات که منحصرا مخصوص به دبی هستند، هزاران کالای دیگر نیز در مراکز خرید این شهر به فروش میرسند که ممکن است آنها را در کشور خودتان یا هرجای دیگر دنیا پیدا کنید.

این مرکز خرید دبی بیش از 400 مغازه بزرگ دارد که اجناس آنها مستقیم از کشور چین وارد میشوند. این مرکز تجاری در محوطه بسیار بزرگی ساخته شده است؛ بنابراین اگر با کودکان قصد بازید از فروشگاهها را دارید، آنها در حین پیادهروی احساس خستگی خواهند کرد که این، یکی از دغدغه بسیاری از والدین است؛ اما در اوت مال دبی این نگرانی وجود نخواهد داشت، چراکه شهربازی در محوطه درونی آن ساخته شده است و کودکان میتوانند در آنجا به بازی و تفریح مشغول شوند و قابل ذکر است که یکی از پیشرفتهترین سیستمهای امنیتی برای این مجموعه بازی در نظر گرفته شده است و مشکلی از بابت امنیت کودکان وجود نخواهد داشت. هتل اِچ دبی (The H Hotel) یکی دیگر از هتلهای پنج ستاره در دبی است که نمای زیبای شهر دبی را از پنجره اتاقهای آن میتوان تماشا کرد. برای رسیدن به اوت لت مال دبی اکثر هتل ها سرویس رایگان در نظر گرفته اند. بسیاری از خانم ها و آقایان با ورود به اوت لت مال دبی به فکر خرید لباس و انواع پوشاک هستند. این هتل کیفیت بسیار خوبی داشته و برای خانم ها و آقایان استخر جداگانه ای طراحی کرده است. در این مقاله شما را به یک گشتوگذار سریع در مرکز خرید امارات میبریم تا بتوانید در تعطیلات خود با اعضای خانوادهتان خرید خوبی داشته باشید. از طریق سایت اسنپ تریپ میتوانید با کمترین هزینه سفری آسوده خاطر و پر از هیجان برای خود رقم بزنید.


[ بازدید : 14736 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 17 مهر 1402 ] [ 21:19 ] [ رادیو آنلاین ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر