راز گمشده دهکده جهانی دبی


این هتل لوکس 5 ستاره دارای ساحل شنی اختصاصی با چشم اندازی زیبا و فوق العاده از خلیج فارس می باشد، همچنین می توانید از ساحل شنی خصوصی بهره مند شوید. با این وجود حتی برخی از ساحل های خصوصی هم، دارای بخشی عمومی می باشند که گردشگران می توانند از آن بهره مند شوند. و عملیات اصلی ساخت و ساز از می ۲۰۱۵ کلید خورد. داخل اتاق ها یک تلویزیون صفحه تخت همراه با شبکه های ماهواره، محوطه جدا برای نشستن، مینی بار، صندوق امانات و امکانات چای یا قهوه ساز موجود می باشد. این اتاق برای دو بزرگسال به همراه دو کودک و سه بزرگسال به همراه یک کودک است. وضعیت پرونده ویزا اکثر ویزا های تأیید شده در ظرف دو یا سه روز کاری پس از انجام مصاحبه آماده اند، اما مدت زمان لازم برای انجام مراحل صدور ویزا متغیر است. در کل سه پل چند دهانه از جاده ی اصلی عبور می کنند. از میان صحرای شنی با لندرور عبور کنید و شب را زیر نور ستارگان، در کمپ کویری بگذرانید. شما در این تفریح هیجان انگیز سوار بر ترن هوایی می شوید و ابتدا از جنگل های سر سبز با حضور دایناسور ها عبور می کنید و سپس به فضای آزاد رفته و اوج هیجان را در میان بیابان های دبی ادامه خواهید داد. گواهی پلاتینیوم که بالاترین رتبهی بناهای سبز جهان برای طراحی محیطی و مدیریت انرژی است، توسط این موزه در خاورمیانه دریافت شدهاست. سقف بلند و شیشهای، حیاط دلنشین با درختچههای زیبا، فضای سبز مجزا، رستوران و کافههای مختلف تنها برخی از ویژگیها و خصوصیات این پاساژ هستند.

از کباب بره تا سمبوسه گوشت و فتوش و غذاهای دیگر مانند مجبوس میگو و قوزی در منو رستوران دیده میشود. محیطی طلاکوب شده که تجمل از در و دیوار آن سرازیر است، برگها و نوشته هایی از جنس زر نیز از دیگر تزئیناتی است که در” الذهب 27 ” به چشم می خورد، همچنین در دکوراسیون آن از طرح طوفان های شنی با جنس طلای 24 عیار الهام گرفته شده و بنای آن 200 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. این پروژه كه طراحی و ساخت آن از داستان علاالدین و سندباد الهام گرفته شده، شامل 3 برج بسیار بزرگ است و در شهر دبی ساخته خواهد شد. اکشن، ماجراجویی، عاشقانه، کمدی، موزیک، رقص و احساس به سبک بالیوود در این پارک که اولین پارک موضوعی در این زمینه است به نمایش گذاشته شده است. گلوبال ویلیج دبی (یا همان دهکده جهانی دبی) به عنوان مهمترین پروژه گردشگری، تفریحی و سرگرمی امارات در جهان شناخته میشود. گلوبال ویلیج دبی یک پروژهی بسیار بزرگ و جامع است که در امارات متحده عربی انجام شد. درست است که غالب شهر دبی حالتی کویری دارد، اما یک پیست اسکی سرپوشیده برای دبی درست کردهاند که برخی از بازیهای مناسب برای فصل سرما را در آن، مهیا کردهاند. در ترمینال 3 فرودگاه یک باغ سرپوشیده معروف به زن گاردن وجود دارد که یک بهشت به تمام معنا برای ریلکس کردن و رسیدن به آرامش است.در این باغ حوض ماهی، درختان سرسبز و نیمکتهایی هست که می توانید روی آن بنشینید و به صدای آب گوش دهید.

هتل آتلانتیس 1539 اتاق دارد و اتاق های این هتل دارای دکوری ترکیبی از سبک عربی و اقیانوسی می باشند که هر یک از آن ها امکاناتی مدرن، تهویه کننده هوا و یک بالکن با چشم اندازی زیبا دارند. هتل آتلانتیس د پالم دبی (Atlantis The Palm) در جزیره ی پالم جمیرا واقع شده است و با پای پیاده تنها دو دقیقه تا ساحل فاصله دارد. این ساحل بیش از ۷۰۰ متر بوده و فرصتی را برای شما مهیا کرده است تا در محیطی آرام قدم بزنید و از مناظر زیبا بهره مند شوید. همچنین این باشگاه، ورزشهای دیگری چون تنیس، بدنسازی و اسکواش را برای بازدیدکنندگان و ورزشکاران فراهم کرده است. طلا همچنین رنگ های مختلفی هم دارد که هر کدام، نوع آلیاژ و درصد ترکیب های آلیاژهای آن را نشان می دهد. سیفایر استیک هواس (Seafire Steakhouse): ارائه دهنده ی بهترین گوشت و بهترین پخت از استیک می باشد. تی بی جی (TBJ): ارائه دهنده ی بهترین برگر ها در دبی که به خاطر طعم عالی معروف هستند. یوآن (YUAN): ارائه دهنده ی غذاهای چینی به سبک دبی می باشد که ترکیبی از غذاهای چینی کلاسیک و معاصر می باشد. غذاخوری روباز: شما می توانید بهترین غذاخوری روباز را در هتل آتلانتیس دبی، در کنار ساحل، استخر و یا در تراس و باغ بیابید. استخر در بام هتل قرار دارد که کسب آرامش بسیار عالی است. خواهشمند است برای کسب اطلاع از وضعیت تحویل گذرنامه خود مستقیماً با Empost تماس حاصل کنید.پرسش های متداول منتخبمن چگونه می توانم ویزا ورود خود را به ایالات متحده تجدید کنم.کنسولگری ایالات متحده ویزا موجود را تجدید نمی کند. برای رزرو هتل آپارتمان در دبی با ما تماس بگیرید. ملاقات با کوسهها، هیچ خطری برای شما ندارد؛ زیرا در قفس غواصی حضور دارید. در دبی جمله ای معروف برای این محیط وجود دارد، گفته شده که این رستوران مشتری های خود را انتخاب می کند، زیرا برای ورود به آن باید رزرو الکترونیکی از قبل انجام شود که معلوم نیست با پذیرش آن از سوی مدیریت رستوران موافقت خواهد شد یا نه، که این موضوع نیز خود رازها دارد، آنها برای این گزینش دلایل خاص خود را دارند که به وضوح از آن پرده برداری نشده است.

همزمان با اعلام نام جدید، مهندسین از قسمتی از سازه که توسط دو عدد از بزرگترین جرثقیل های دنیا نصب شد، پرده برداری کردند که شامل دوک و تویی چرخ می باشد. به طور دقیق تر اگر بخواهیم موقعیت این مجتمع خرید را اعلام کنیم، باید بگوییم که به منطقه ۶ در روستای جبل علی (Jebel Ali Village) بروید. وجود تفریحاتی چون اسکیت روی یخ، مراکز بازی، رویدادهای ویژه موسیقی، نمایشهای مُد و مجتمع سینمایی این مرکز خرید را میان گردشگران محبوب کرده است. این مسجد یکی از مکانهای دیدنی بسیار ویژه دبی محسوب میشود، از آنجا که امکان ورود غیر مسلمانها به آن وجود دارند تا آنها با دین اسلام آشنا شود و همین ویژگی آن را یکی از معدود مساجد در امارات متحده تبدیل کرده است. مسجد باستاکیا یکی از جذابترین مساجد دبی است که معماری نفیس مشبک با نمایی سفیدرنگ و چشمربا دارد. مسجد جمیرا یکی از زیباترین مساجد دبی است که شباهت زیادی به مسجد الازهر قاهره در کشور مصر دارد، با این تفاوت که هشت برابر از آن مسجد بزرگتر است. در این ساحل میتوانید ورزشهای آّبی زیادی مانند کایاک سواری، کایت بوردینگ و اسکی روی آب را تجربه کنید اگر به ورزشهای آبی علاقه ندارید میتوانید از مسیر پیادهروی که به طول ۱۴ کیلومتر در سراسر ساحل کشیده شده استفاده کنید یا روی شنهای نرم این ساحل به تماشای منظرهی زیبا از برج العرب و رقص بادبادکهای رنگارنگ بنشینید. اوشیانو (Ossiano): تجربه ای زیبا از رستوران دریایی (برنده جایزه) با چشم اندازی خیره کننده ازAmbassador Lagoon برایتان به ارمغان می آورد. میهمانان می توانند برای ریلکس کردن به مرکز اسپا بروند و از خدمات و امکانات آن نظیر سونا و ماساژ بهره مند شوند. دلفین بی، بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفینها در دنیا و یکی از پرطرفدارترین جاذبههای دیدنی دبی است که در آتلانتیس پالم واقع شده است.

پارک آبی آتلانتیس در هتل آتلانتیس در جزیره مصنوعی پالم جمیرا جای گرفته است. این مجتمع شامل پارکینگ های مختلف، 70 خرده فروشی، غذا فروشی و کافی شاپ و امکانات تفریحی را در خود جای داده است. متاسفانه در این ساحل امکانات بسیار محدودی وجود دارد ولی با این وجود در میان خود اماراتیها و گردشگران محبوبیت ویژهای پیدا کرده است. مهندسین شرکت مراس در یک نشست مطبوعاتی گفتند: “چرخ و فلک احساس هیجان ملایم بالا رفتن در آسمان را تداعی می کند و صد ها سال است که مردم را به خود مسحور کرده است. شرکت اعمار العقاریه یکی از بزرگترین شرکتهای توسعهدهنده ملک در دبی و امارات متحده عربی است و در بسیاری از پروژههای معروف دبی، از جمله برج خلیفه (Burj Khalifa) و برج العرب (Burj Al Arab) نیز نقش داشته است. برج خلیفه در بهترین منطقه دبی قرار گرفته و دسترسی آسانی دارد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین سواحل دبی که میتوانید به صورت رایگان یا پرداخت هزینهای کم از آنها لذت ببرید آشنا شوید. همچنین شما می توانید بدون وارد شدن به آب، با دلفین ها عکس بگیرید و با آنها وقت بگذرانید. هتل آتلانتیس در جمیرا واقع شده و به خاطر داشتن ساحل شنی اختصاصی، آکواریوم زیبای زیر آب، امکان شنا کردن با دلفینها و پارک آبی اختصاصی میان گردشگران این شهر بسیار محبوب است. در بازدید از پیست اسکی سرپوشیده دبی به نکات زیر توجه کنید. پیست اسکی دبی، پیستی سرپوشیده در شهر دبی است. امکانات مرکز خرید سیتی سنتر دبی شامل این موارد است: 370 فروشگاه از برندهای معروف، 11 سالن سینما با گنجایش 3000 نفر، سالن بولینگ، بالای 40 رستوران، میدان مخصوص فست فود، پارکینگ و سرزمین جادویی که یک پارک تفریحی سرپوشیده و محبوب در دنیا است. باغ گل و دهکده جهانی یک مقصد پرطرفدار برای بازدید کنندگان است و تلاش شده است تا همه امکانات لازم برای راحتی و آسایش بازدید کنندگان در این باغ فراهم شود.

هزینه بازدید از سینما برفی ۲ با احتساب بازدید از پارک برفی حدود ۵۰۰ درهم و این مبلغ برای سینمای برفی سه، ۷۵۰ درهم است. لابی هتل بسیار دوست داشتنی است و ستون های نمادین آن با سقف تزیین شده اش فضایی لوکس پدید آورده است. این اتاقها به شما کمک میکند تا فضایی در اختیار داشته باشید و در خلوت و به دور از هیاهوی فرودگاه از کودکان خود مراقبت کنید. هتل آتلانتیس د پالم دبی ارائه دهنده ی طیف گسترده ای از بهترین بوتیک ها و فروشگاه های گران قیمت می باشد و تمامی نیاز های تعطیلات شما را فراهم می آورد. به طور کلی میتوان گفت که دبی شهر گران قیمتی است. به طور کلی این مرکز خرید، حدود 140 فروشگاه دارد که گردشگران زیادی همه ساله آن را بازدید می کنند. این پارک دارای تعداد زیادی سرسره آبی صاف و مارپیچ با ارتفاع و شیب های فرق دارد که هریک برای سلیقه ای خاص طراحی شده اند. همچنین این پارک دارای خدمات تفریحی و سرگرم کننده ای نظیر بازی های الکترونیکی (2 درهم برای هر بازی)، خدمات استخر (10 درهم برای بزرگسالان و 5 درهم برای کودکان)، خدمات باربیکیو و گشت، محوطه بازی کودکان، زمین چمن مصنوعی فوتبال، مسیر دوچرخه سواری، نمازخانه، رستوران و بار، خدمات قطار سواری (2 درهم برای هر نفر)، تئاتر با گنجایش 500 نفر و امکانات لازم برای افراد با نیازهای خاص می باشد.

ادج (The Edge): واقع در کنار استخر سلطنتی است و جایی که می توانید استراحت کنید، غذا میل کنید و از محیط فوق العاده لذت ببرید. از بهترین و تازه ترین آبمیوه ها ، شیرینی ها ، چای و قهوه میل بفرمایید. همچنین این مجموعه نیز دارای شیب های آرام برای کسانی که مبتدی و تازه کار هستند ، نیز است و همچنین تعداد زیادی مربی حرفه ای که در صورت نیاز شما آماده همکاری با اسکی بازان و اسنوبرد سواران می باشند ، اسکی سوارها می توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهارنفره و یدک کش ها آن ها را برای دور بعدی به بالا انتقال می دهند . مهماننوازی عالی ترکی، احساسی عالی به شما میدهد که نتیجه حضور در این رستورانها و نه فقط غذاهای ترکی است. لباس مناسب بپوشید و فقط در محدوده ساحل، لباس شنا بر تن داشته باشید. این خدمات شامل ارائه ی برند های معروف دنیا، فرانچایز ها و مکان های محلی مانند رستوران ها، لباس فروشی ها، بوتیک ها، فروشگاه های چند قسمتی، کافی شاپ ها و باشگاه های ورزشی می شود که در دو سطح زمینی و پلازا، خدمات رسانی می کنند. امکان بازی گلف در این باشگاه در هر ساعتی در شبانه روز میسر است. این ساحل دارای امکاناتی چون حمامهای هوشمند و اینترنت رایگان است. این بخش از پارک، همچنین امکاناتی برای کودکان معلول نیز دارد. همچنین یک آرایشگاه برای بانوان و آقایان نیز در کنار یک فروشگاه خرید سوغاتی و لوازم ضروری در این هتل وجود دارد. این هتل فوق العاده یک آکواریوم زیر آب دارد و محوطه ای برای شنا با دلفین ها نیز وجود دارد. بازدید از بخش زیر دریایی لگولند دبی، یک تجربه جذاب و هیجانانگیز است که به شما امکان میدهد در عمقهای دریاها سفر کنید و به جهان زیر آب و حیات دریایی نگاهی داشته باشید.

اسکله ابرا در نقطهای تاریخی در دبی جای گرفته است و میتواند برای شما بهترین تجربه دریایی را رقم بزند. پارک آبی آتلانتیس که بدون شک یکی از اصلیترین جاهای دیدنی دبی است، مملو از سرسرهها و سرگرمیهای آبی است که میتواند شما را یک روز تمام، بدون اینکه احساس خستگی کنید، سرگرم کند. همچنین برای علاقه مندان به ورزش تنیس نیز یک زمین تنیس مجهز و وسیع موجود می باشد. این آکواریوم دارای بیش از ۳۳۰۰۰ حیوان زنده از جمله بیش از ۴۰۰ کوسه و سفرهماهی است و همچنین رکورد جهانی گینس را برای “بزرگترین پانل اکریلیک” جهان به دست آورده است. سفره ماهی ها، کوسه ها، و ماهی ها شما را غرق در آبی پشت شیشه های آکواریوم می کند. 10-استفاده از 28،216 پنل شیشه ای در نمای خارجی آسمان خراش که بیش از 35 نفر مسئول تمیز کردن آن در زمان 3 ماه هستند. شامل مواردی چون تماشای ماهی ها، تماشای غذا دادن به آبزیان، در صورت تمایل غذا دادن توسط کودک به آبزیان، سوار شدن بر روی قایق های شیشه ای و تماشای محیط. همین موضوع سبب شده تا برخی از ساکنین شهر دبی، این ساحل را به نام سیکرت بیچ (Secret Beach)به معنی ساحل مخفی معرفی کنند؛ حتی با وجود اینکه این ساحل رایگان است و به صورت آزاد در اختیار عموم مردم قرار دارد. شهر زیبای دبی دارای سواحل بیشماری است اما همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد بیشتر این سواحل متعلق به هتلهای دبی و ساختمانهای لوکس هستند و عموم مردم اجازه استفاده از آنها را ندارند. بههرحال هر مقصد گردشگری شرایط خاص خود را دارد؛ اگر قصد استفاده از طبیعت و کمپ شبانه را دارید، شهر دبی مقصد مناسبی نیست، اما اگر میخواهید از بهترین امکانات تفریحی و خرید بهره بگیرید، حتماً شهر دبی ایدهآلترین مقصد با این منظور خواهد بود!

اما در این ایام اکثر هتلها آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند و بهترین غذاها را به رسم میزبانی از مهمان خود سرو میکنند. این تورها برای کسانی برگزار میشوند که میخواهند در مدتزمان کوتاهی که در تور دبی دارند، از این شهر دیدن کنند و برای مسافران تور دبی که معمولاً وسیلهی نقلیهای دراختیار ندارند، بسیار مناسباند. شهر دبی، شهر زیبا و مدرنیزهای است که از قرن بیستم با سرعت قابل توجهی رو به رشد و پیشرفت حرکت کرد و غوغایی را در جهان به راه انداخت که در زمان کوتاهی یکی از قدرتمندترینها در زمینه جذب توریست و گردشگر تبدیل شد. آسانسورهای پرسرعت برج می توانند بازدیدکنندگان را با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت به طبقات بالایی برسانند. فروشندگان طلا در بازار طلای دبی به اندازه کافی به شما تخفیف می دهند. باشگاه ورزشی هتل نیز مربی حرفه ای و اختصاصی دارد که شما را در تمرین کردن و ورزش کردن کمک می کند. به همین دلیل در این مطلب سعی شد تعدادی از سواحل عمومی و رایگان این شهر توریستی را به شما معرفی کنیم تا اگر هتلتان دارای ساحل اختصاصی نبود بتوانید از این سواحل استفاده کنید. در ساحل نخل جمیرا امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی وجود دارد که استفاده از آنها لذت ساحل را برایتان دو چندان خواهد کرد. در این پارک می توانید با دلفین های بازیگوش و مهربان در آب شنا کنید، با آنها عکس بگیرید و حتی تور اختصاصی خودتان را داشته باشید. حمام اختصاصی هر اتاق دارای دوش و وان جداگانه می باشد. در ساحل اختصاصی هتل نیز انواع امکانات برای تفریحات آبی نظیر شیرجه، غواصی و موج سواری وجود دارد. کلوپ گلف امارات نیز 3 کیلومتر از هتل فاصله دارد. درواقع کلوپ ساحلی ریوا Riva Beach Club را باید تنها جایی در این منطقه دانست که اجازه ورود به ساحل پالم جمیرا را میدهد و برای ورود هر نفر مبلغی دریافت میکند.


[ بازدید : 58995 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 10 مهر 1402 ] [ 22:20 ] [ رادیو آنلاین ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر